Jesús Sueiro sobre su marcha al PP de Meaño: «A miña etapa política en Sanxenxo chegou a un punto que xa era case morto»

Rueda arropa al nuevo presidente de la gestora de los populares y justifica su nombramiento en base a un «proxecto novo» para la agrupación


Pontevedra / La Voz

El nuevo presidente de la gestora del PP de Meaño, Jesús Sueiro, justificó este viernes su sí a la propuesta de Alfonso Rueda y de José Manuel Cores Tourís para liderar a los populares en este municio al definirlo como «un proxecto ilusionante e diferente». Para hacerlo, tuvo que renunciar a su acta de edil en Sanxenxo, donde era el único concejal de SAL. «A miña etapa política en Sanxenxo en el partido que hasta ahora representaba chegou a un punto que xa era case morto, xa non tiña moita traxectoria que desenrolar», indicó. Agradeció, en este sentido, a sus ex compañeros de SAL su comprensión con su decisión y recalcó que la oferta del PP para Meaño «non a tiven que pensar moito», dado que nació en ese municipio, allí está su negocio y su familia materna. «O primeiro de todo que vou facer é poñerme en contacto coas persoas representantivas do partido, como xa o fixen moi en privado e con moi pouca xente polo momento».

El Partido Popular va a tener una nueva junta gestora, que Sueiro quiso enfatizar que tiene una vida autónoma y diferente a lo que ocurra en el Ayuntamiento. «Creo que é conveniente que se diferencie entre o que é o Partido Popular agora mesmo como partido en sí, e o que é o Concello, o que é o alcalde e o que é o equipo de goberno. Creo que hai que tratar de diferencialo porque me da a sensación polo que me chega é que hai opinións diversas como que chegou aquí o PP provincial e Suso Sueiro a desfacelo todo, non se trata diso, todo o contrario. O alcalde seguirá sendo alcalde, pero o Partido Popular de Meaño ten vida propia». Cabe señalar que los ediles del PP en la actualidad mantienen su respaldo al alcalde expedientado y expulsado de las filas populares Carlos Viéitez. Sueiro intentó restar polémica a la decisión del provincial sobre el alcalde y su nombramiento. Aseguró que mantendrá reuniones con los militantes y con el tejido asociativo de Meaño para exponerles su programa de actuación para el PP. Añadió: «Non se vai demonizar a ninguén, non pasa nada, non se acaba o mundo, o PP ten vida e seguirá téndoa e é o que eu tratarei de facer ver a todo o mundo, tanto a colectivos como a veciños e afiliados do partido». Asimismo, aunque Sueiro no quiso decir nombres sobre la nueva composición de la gestora de los populares de Meaño, señaló que ha hablado con varios y «forman parte do texido do PP» en este municipio. «Irase conformando sempre co coñecemento do partido a nivel provincial», precisó. 

Por su parte, Rueda justificó que no se hubiese convocado el congreso del PP de Meaño, recordando que llevan tiempo con una gestora. No quiso adelantar cuándo se celebrará, más allá de admitir que toca una vez «normalizada a situación». Asimismo, el presidente provincial del PPdG manifestó que en la agrupación «hai moitas persoas válidas», pero que el PPdeG quiere impulsar un «proxecto novo» y optó por Sueiro porque «reunía moitas das cuestións que estamos buscando» y extendió su voluntad de contar con los ediles si quieren, ya que el expediente de expulsión se limitó solo a Viéitez. «Aquí estamos abertos a todos e o que queira estar, pode facelo», añadió Rueda. «Deles depende, o expediente referíase a unha soa persoa e xa se resolveu, e polo tanto a pertenencia ou non depende deles. Desde logo nós o que queremos é ter a máxima forza posible e polo tanto pola parte do PP non habería ningún problema. Comprendo ao inicio as actitudes persoais de todo o mundo, son xente que acompañou a unha persona nunha lista e desas reaccións non teño nada que dicir, outra cousa é se permanecen no tempo ou non».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Jesús Sueiro sobre su marcha al PP de Meaño: «A miña etapa política en Sanxenxo chegou a un punto que xa era case morto»