El BNG de Catoira asegura que no dejó ninguna deuda con la escuela infantil

La Voz CATOIRA / LA VOZ

CATOIRA

MARTINA MISER

05 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Que la escuela infantil de Catoira abriría el día 10 de septiembre, y que si no lo había hecho antes era por las deudas contraídas por el Concello con la empresa durante el mandato del BNG. Esas fueron dos de las explicaciones dadas, a través de las redes sociales, por el portavoz del PP de Catoira a las madres que querían saber cuándo dispondrían del servicio de guardería. Ayer, el BNG ha querido salir al paso de esas palabras. Y lo hecho para aclarar que «durante a etapa do noso goberno, a empresa adxudicataria da escola infantil cobrou puntualmente o acordado». Indican lo nacionalistas que «o último pago fíxose mentres a empresa prestou o servizo. Posteriormente, debido ao confinamento, non foi preciso pagar os meses de abril e maio, porque a empresa non prestou o servizo; pagar por un servizo non prestado sería incorrer en malversación de fondos públicos, e dilapidar os cartos da veciñanza».

El ejecutivo

Por lo demás, dicen desde el Bloque, «o día 9 de xuño tomou posesión Alberto García como alcalde de Catoira. A partir desta data é responsabilidade del, do seu goberno e de quen os apoia satisfacer as débedas que puideran ter contraído coa empresa».

Aclarada esa cuestión, desde el Bloque Nacionalista Galego lamentan que en la localidad haya «quen fai da política un terreo estercado de porcallada, difamacións e falsidades, seguramente con ánimo de medrar e trepar para así conseguir ter un soldo pagado cos cartos das e dos veciños». Dejan claro enseguida a quién se refieren: «Intuimos que Iván Caamaño está doente co BNG de Catoira porque por dúas veces quedou sen ese soldo».

Caamaño, «portavoz»

Los nacionalistas, que insisten en hablar de un gobierno PP-PSOE, apuntan a Iván Caamaño como portavoz del ejecutivo. Y le piden a los concejales de las dos formaciones que «se dediquen a gobernar e asumir responsabilidades polo ben das e dos nosos veciños. Iván Caamaño, déixese de estercar a actividade política e pacte de novo o seu soldo con Alberto García e o seu goberno», concluyen los nacionalistas.