«O PP tamén contactara comigo para un acordo»

Pablo Penedo Vázquez
Pablo Penedo CATOIRA / LA VOZ

CATOIRA

MARTINA MISER

A punto de cumplir los 30 años en el cargo, el ya exregidor vikingo deja la alcaldía atacando a nacionalistas y populares por su desalojo

16 jun 2019 . Actualizado a las 19:31 h.

«É un atentado á democracia». Así de duro y contundente se despachó el ya exregidor de Catoira, Alberto García, en su valoración de la elección del nacionalista Xoán Xosé Castaño como su sucesor con los votos seis ediles del BNG y el PPdeG.

García, que el próximo 20 de julio habría cumplido 30 años en la alcaldía vikinga, califica el episodio político de «venganza persoal de dous partidos que nunca gañaron unhas eleccións democráticas á alcaldía de Catoira». Acusación que eleva a descalificación en el caso del BNG, al que acusa de caer en la «indecencia. É un incumprimento total do acordo de pactos en Galicia entre o PSdeG e o BNG»

El líder socialista de Catoira pronostica que «quen vai padecer este desgoberno son os veciños e as veciñas de Catoira, que votaron maioritariamente a un partido para gobernar, que quedou a 29 votos da maioría absoluta».

Claro que García también tiene para el PPdeG, partido del que afirma que «tamén contactou comigo para un acordo. Pedían unha concellería». Mas «o PSOE e eu non aceptamos facer ningunha falcatruada, nin cousas antinatura».

Sobre la decisión final del PPdeG de apoyar al nacionalista Xoán Xosé Castaño, Alberto García dice no haberse sorprendido, por cuanto Iván Caamaño «estivo dicindo nestes 15 días que ía apoiar o BNG». Por ello, y por el hecho de que, sostiene, populares y nacionalistas habrían mantenido «catro ou cinco reunións» tras las elecciones municipales, la última el jueves.

Negativa a entregar el bastón

Preguntado por su negativa a ser quien, siguiendo el protocolo institucional, le hiciese entrega del bastón de mando a Xoán Xosé Castaño, Alberto García declara que «foi Iván, o do PP, quen lle entregou a alcaldía, e polo tanto, dixen que fora el quen lle entregara o bastón».

Comprometido a seguir en la corporación

Llegados a este punto, la pregunta parece obligada. Tras más de 30 años en la brecha (ya había sido antes teniente de alcalde) ¿Va a continuar Alberto García en la corporación como concejal? La respuesta, en sintonía con su autor, es rotunda: «Eu vou seguir na corporación. Non sopeso deixalo, se non, non me tería presentado. Non vou deixar orfos a estes veciños e veciñas. Teño unha responsabilidade con eles. E igual que os servín estes anos desde a alcaldía, vouno seguir facendo desde a oposión».