El PP de Catoira afirma que el PSOE cede locales municipales a integrantes de la lista socialista

Antonio Garrido Viñas
antonio garrido VILAGARCÍA / LA VOZ

CATOIRA

MARTINA MISER

El alcalde tilda la afirmación popular de despropósito y no descarta emprender acciones legales

26 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Dende hai tempo, negocios particulares teñen a súa sede en edificios do Concello. Un deles, o negocio que ten aberto a número dous da lista do Partido Socialista de venta e aluguer de traxes vikingas nas dependencias locais que ten a o Concello na parroquia de Santa Baia». Con esta grave acusación arranca el comunicado que ayer envió el PP catoirense a los medios de comunicación. Un comunicado en el que se acusa al gobierno local de crear un «monopolio das traxes vikingas» para «os amigos».

Los populares subrayan lo que entienden como desigualdad «porque persoas como Beatriz Busto que van nas listas do partido socialista teñen acceso a estes privilexios mentres que outros veciños nin sequera se lles permite ter acceso por un día a un local e sen ser para este tipo de actividades lucrativas».

«Un advenedizo»

El alcalde catoirense, por su parte, considera las acusaciones que surgen de las filas populares «un despropósito» que llegan desde un «advenedizo que leva dous meses en Catoira». Alberto García asegura que el local en cuestión está dedicado a la escuela de teatro y que otra parte se usa como ropero para los trajes que se utilizan durante la cena vikinga. «Non é verdade que se aluguen. Pedimos unha fianza porque temos a experiencia de que doutro xeito moitas non nolas devolvían», explica el regidor.

Alberto García no descarta emprender acciones legales contra el Partido Popular y centra sus ataques en el número uno de la lista para las próximas elecciones municipales, Iván Caamaño. De él asegura que acabó liderando la candidatura de Catoira «porque non lle deixaron ir nin na lista de Santiago, nin na de Rianxo», y bromea sobre él a cuenta del lema con el que el PP está labrando su porvenir en las próximas elecciones. «¿Catoira somos todos? Claro que Catoira somos todos. Menos el, que é de Rianxo», zanja.