El PP denuncia el estado de las Torres de Oeste: de la campana robada de la iglesia a la basura en los caminos

Lamentan que el gobierno haga inversiones "que non son prioritarias", como la del CACTO en lugar de atender al recinto histórico


Catoira / La Voz

El PP de Catoira ha alzado la voz para acusar al gobierno del socialista Alberto García de "malgastar os cartos dos veciños en obras que non son prioritarias en lugar de atender aos asuntos realmente importantes". Y cita, como ejemplo, "o vergoñento estado no que se atopan as Torres do Oeste, o noso principal monumento". Los populares realizan esta valoración tras conocer la inversión de 460.000 euros que se está realizando en el Centro de Activación Cultural Torres de Oeste (CACTO), un edificio que, recuerdan, "tivo un custe de dous millóns de euros e que leva pechado dende que foi entregado. Máis de cinco anos sen uso e sen mantemento".

Los populares aseguran no entender "que os socialistas sigan a pedir cartos para investimentos que non son prioritarios neste intre, como a réplica dun barco vikingo de poliéster que acompaña ao museo, en lugar de subsanar o lamentable estado das Torres". Y es que en ese recinto, dicen, "non hai luz, a herba medra sen control, hai postes tirados e lixo  en lugares onde deberían haber contenedores". Además, "a igrexa segue sen campá debido a un roubo, o pararraios está no chan e nos paseos, sen limpar, acumúlanse botellas ou bolsas". Así que, concluyen, "non é estrano que cada vez veña menos xente a Catoira".

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

El PP denuncia el estado de las Torres de Oeste: de la campana robada de la iglesia a la basura en los caminos