Sabela Fole quiere recuperar para el PP la alcaldía «para volver ser Cambados, Cambados con maiúsculas»

La Voz CAMBADOS / LA VOZ

CAMBADOS

Mónica Irago

La cabeza de cartel popular fue presentada este domingo por la noche

07 may 2023 . Actualizado a las 23:00 h.

«Tras oito anos para esquecer, Cambados vai ter un novo goberno do Partido Popular». Estas palabras fueron pronunciadas por el presidente del PP en Pontevedra, Luis López, durante el acto de presentación de la candidatura de Sabela Fole. López acudió a Cambados para acompañar a Fole, igual que hicieron Román Rodríguez, conselleiro de Cultura, y los exalcaldes Luis Aragunde y Cores Tourís.

Todos coincidieron al criticar los últimos ocho años de gestión del Concello de Cambados y todos señalaron lo fundamental de «garantir unha maioría absoluta o 28 de maio». «Todos, sen excepción ides ser partícipes do cambio. Estamos a piques de recuperar, para o ben dos veciños, a alcaldía de Cambados; e por iso pídovos traballo, traballo e traballo para que nestas eleccións Cambados sexa o que gañe», señaló López.

La protagonista de la noche, Sabela Fole, pidió a militantes y simpatizantes «moito traballo nas semanas que quedan para volver a ser Cambados, Cambados con maiúsculas», una localidad que sea «un referente» y que deje atrás «unha xestión ineficaz, incumprimentos, facturas que se eternizan, falla de investimentos importantes, servizos municipais que funcionan mal...».