Cambados reordena Sete Pías para ganar un centenar de estacionamientos

Rosa Estévez
r. estévez CAMBADOS / LA VOZ

CAMBADOS

MARTINA MISER

El polígono se convertirá en un entramado de calles de sentido único

20 jun 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Poner orden y aprovechar al máximo los espacios. Ese es el objetivo que persigue el Concello de Cambados con el plan de dotación de infraestructuras que acaba de sacar a licitación y que va a afectar al polígono industrial de Sete Pías. A esa actuación destinará un total de 113.466 euros. La idea es sencilla: pasa por completar el asfaltado de las calles Exeria y María Soliño, reordenar el tráfico en todas las vías del polígono aplicando los cambios de dirección que sean necesarios para ganar eficacia en los desplazamientos y, de paso, crear «un centenar de prazas de aparcamento», además de la habilitación «dunha zona exclusiva para camións na Rúa Maruja Mallo, cuns vinte de estacionamentos» para este tipo de vehículos.

Según explican desde el Concello, la calle principal del polígono se mantendrá de doble sentido de circulación, «pero implementarase o único nas transversais». De esta manera, las calles María Soliño y María Castaña quedarán de entrada y Concepción Arenal y María Pita de salida. Eso «permitirá habilitar aparcamentos en batería e gañar unhas cen prazas, respondendo así as necesidades dos traballadores e empresarios».

Y es que el estacionamiento se ha convertido en un problema. «Isto débese en gran medida, a que nos últimos anos a actividade económica no polígono aumentou considerablemente coa implantación e a ampliación de novas empresas que permitiron a creación de máis de catrocentos postos de traballo nos últimos seis anos».

Esta actuación forma parte de la estrategia desplegada por el gobierno de Cambados para «facer máis atractivo o parque empresarial para os inversores», una estrategia que consideran que ha dado buenos resultados hasta este momento. El proyecto avanza en las líneas trazadas ya en el 2016, un conjunto de iniciativas que «supoñen un investimento de 664.000 euros nos últimos cinco anos, e financiados todos eles con axudas de outras administracións». «Dende o departamento de Urbanismo tamén se están a xestionar varios proxectos de índole privada, para a ampliación das instalacións industriais das empresas alí asentadas. Así, están tramitándose os proxectos de construción de tres novas naves industriais e a ampliación dunha das empresas xa asentada das súas instalacións, por 1,4 millóns de euros», explica el departamento que dirige Xurxo Charlín.