Cambados prepara una rebaja de casi un 5 % en el recibo de la basura

La modificación de la factura de Sogama permitirá un ahorro de 47.000 euros al municipio


cambados / la voz

El Gobierno local de Cambados va a solicitar a Sogama que «estableza unha bonificación do 10 % no canon unitario para o presente exercicio». Ese es el camino elegido por el ejecutivo coaligado para poder aplicar una rebaja de alrededor de un 5 % en el recibo de la basura que pagan tanto vecinos particulares como empresas, según informó el concejal de Facenda, Xurxo Charlín. Según explican desde ese departamento, se está tramitando ante Sogama un expediente en el que el Concello se compromete a «adoptar as medidas para poder trasladar o importe equivalente da mencionada bonificación ás persoas beneficiarias do servizo, establecendo unha redución no imposto do lixo entorno ao cinco por cento a toda a veciñanza e empresas de Cambados». Por otra parte, el Ayuntamiento adquiere también el compromiso de llevar a cabo «unha redución de residuos mediante o mantemento ou a aprobación de novas medidas que fomenten a recollida selectiva, orientadas á prevención e redución da produción de lixo convencional ou ao fomento da reciclaxe dos denominados envases lixeiros».

Esta iniciativa es un proyecto conjunto de los departamentos de Medio Ambiente y Facenda, que pretende «conseguir melloras que repercutan de forma directa na calidade de vida, pero tamén nos petos das cambadesas e cambadeses, por iso é polo que a bonificación no canon unitario será repercutida directamente nas familias e empresas de Cambados», según señala el gobierno local en un comunicado de prensa. En él destacan también, que «esta modificación na factura de Sogama suporá un aforro nos custes do lixo de 47.096 euros para o Concello de Cambados e que se lle vai aplicar directamente a veciñanza, pasando duns custes totais de 973.963 euros previstos para 2021 sen esta modificación do canon de Sogama, a uns custes totais reducidos de 926.866 euros na recollida do lixo». La medida pretende también dar un paso en la promoción del reciclaje y en la importancia de «reducir o volume de residuos que se xeran na actualidade», un camino que ya se ha emprendido y que ha permitido a la localidad alcanzar «unha diminución sensible no volume de lixo do colector verde, pasando de 6.332 toneladas en 2018 a un total de 6.148 toneladas en 2020» y mejorando los datos de los contenedores amarillos.

Bonificación a la hostelería

El Concello de Cambados ha anunciado, también su decisión de «manter nos recibos municipais da recollida do lixo as bonificacións fiscais a hostalaría pola pandemia do covid-19, que xa se viñan aplicando no pasado exercicio, e da que se beneficiaron en 2020 un total de 402 negocios de Cambados no recibo do lixo durante o tempo que estiveron pechados». El Concello está revisando la tasa de las terrazas «na que tamén se vai aplicar de oficio unha bonificación durante o tempo que tiveron que pechar os seus negocios por mor das restricións».

 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Cambados prepara una rebaja de casi un 5 % en el recibo de la basura