Marea da Vila pide explicaciones sobre la estafa sufrida por Ravella en 2020

La portavoz del grupo, María de la O Fernández, indicaba ayer «a sorpresa da nosa formación ante a falta de coñecemento sobre este feito»


vilagarcía / la voz

La Xunta de Goberno de Vilagarcía acordó el pasado lunes afrontar el pago de 90.017 euros correspondiente a la facturación del mes de abril de la empresa que presta servicios de ayuda en el hogar. Ese pago había sido informado por Tesourería y responde a la necesidad de cumplir el compromiso con la empresa, después de que el Concello hubiese realizado un desembolso por ese mismo motivo a una cuenta fraudulenta. «Inda que a estafa da que foi vítima a Facenda Municipal mediante a inxerencia fraudulenta na relación contractual do Concello coa empresa, non foi aínda obxecto de depuración civil nin penal, e a contratista ten dereito a percibir o cobro polos servizos efectivamente prestados», explica el acta de la Xunta de Goberno.

La noticia ha sorprendido a Podemos Marea da Vila, que ha anunciado que pedirá explicaciones sobre una estafa al Concello de la que, señala, no tenían constancia. La portavoz del grupo, María de la O Fernández, indicaba ayer «a sorpresa da nosa formación ante a falta de coñecemento sobre este feito, posto que segundo algunhas informacións, o goberno local ten constancia desta estafa dende o pasado mes de agosto».

Varios municipios

Efectivamente, a mediados de ese mes saltaba la noticia de que Vilagarcía y Cambados figuraban en un listado de ayuntamientos gallegos que habían sido estafados por una red que creaba cuentas falsas de las empresas que prestan servicios municipales. En el caso de la capital arousana, de la que prestaba el de ayuda en el hogar. El fraude fue descubierto, y Ravella pudo recuperar el segundo de los pagos realizados a esa cuenta fantasma. En Cambados se percataron a tiempo del engaño y denunciaron el caso ante la Guardia Civil, evitando que se consumara la estafa.

Medidas pertinentes

Desde Marea da Vila se señalaba ayer, vía comunicado de prensa, que «en caso de que o consideremos pertinente, valoraremos a situación unha vez recibida a explicación e toda a información por parte do Goberno Local e, nese senso, pedímoslle que actúe coa transparencia que a veciñanza merece sobre a xestión dos seus cartos, aínda que, tendo en conta as datas, o exercicio de transparencia parece chegar tarde».

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