Víctor Caamaño volverá a ser el cabeza de lista del BNG de Cambados en las municipales

Maruxa Alfonso Laya
m. alfonso CAMBADOS / LA VOZ

CAMBADOS

MARTINA MISER

El concejal se presenta como una opción coherente que ha sabido mantener unido al cuatripartito

06 jul 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«Queremos clarificar para todos os veciños de Cambados cal é o proxecto do BNG e quen está á fronte desta proposta política». Con este objetivo se presentó ayer el actual responsable del Bloque en la localidad, Víctor Caamaño, para anunciar que, por cuarta vez, volverá a concurrir a las elecciones municipales como cabeza de lista. El actual concejal de Cultura estuvo acompañado de la diputada Montse Prado y del responsable comarcal, Manuel Domínguez. Ambos destacaron que la de Caamaño fue la única candidatura que se presentó a este proceso y que era la mejor posible. «As tres persoas que forman o grupo municipal son un orgullo para o BNG e foron o cemento e o motor do goberno municipal», aseguró Prado.

El Bloque puso en marcha hace ya algún tiempo el proceso para elegir a su candidato. Al mismo solo se presentó una candidatura, la encabezada por Caamaño. La formación celebró ayer una asamblea abierta en la que estaba previsto que el portavoz recibiera el respaldo unánime de militantes y simpatizantes. «Foi un proceso totalmente participativo para que todos os militantes puideran presentarse. A única persoa que o fixo foi Víctor Caamaño, que representa a experiencia e a solvencia. O BNG de Cambados vai a por todas, a liderar a política municipal», añadió Prado.

La diputada nacionalista presentó como aval la trayectoria de Caamaño y destacó que «desde o primeiro momento sempre tivemos claro a necesidade de formar un goberno en Cambados». Afirmó que «ninguén dubida do esforzo e o empeño que lle puxemos. Estamos convencidos de que somos a mellor alternativa», añadió.

Un trabajo difícil

Caamaño, por su parte, reconoció que estos tres últimos años no habían sido sencillos. «Tivemos unha situación de goberno complicada, pero o BNG soubo dar imaxe de unión», aseguró. Para ello, no se dudó en «xogar un papel secundario para que as cousas saíran o mellor posible» en el cuatripartito. Y reconoció ser consciente «de que as cousas se poden mellorar, pero tamén de que estamos nun goberno municipal mellor ca os do PP». Recordó las crisis vividas, pero también el papel que el Bloque desempeñó en ellas. «Non podemos ocultar que houbo situacións complicadas e o BNG sempre estivo aí, tentando solucionar esa situación de crispación para que o goberno volvera a coller o rumbo», añadió. Sobre la lista que lo acompañará en las próximas municipales aseguró que «será equitativa, con homes e mulleres de diferentes sectores e lugares do municipio».