Somos lleva al pleno de Cambados una moción contra la sentencia de La Manada

El grupo municipal quiere que las administraciones públicas se sumen al rechazo social a la decisión de la Audiencia de Pamplona


cambados / la voz

Que La Manada haya sido condenada a nueve años de prisión por un delito de abuso sexual, y no de agresión, ha generado un profundo malestar social, que ha cristalizado en numerosas concentraciones y campañas como «Cuéntalo». Desde Somos Cambados quieren que también las administraciones se sumen a ese rechazo a la decisión judicial dictada por la Audiencia de Pamplona. Y para ello, esta formación presentará al pleno una moción contra «unha sentenza a todas luces lamentable para as mulleres e que mostra, unha vez máis, a desigualdade e desprotección á que se ven sometidas na súa vida. Unha sentencia que fica moi lonxe do que nós entendemos por xustiza».

Tres conclusiones

Por eso, el texto que Somos propone incluye «manifestar o rexeitamento á sentencia e á interpretación legal realizada polos maxistrados, entendendo que si existiu intimidación e, polo tanto, unha violación que debe ser considerada agresión sexual». El segundo acuerdo pasa por «denunciar o feito de que as mulleres sigan sendo dobremente vítimas: por parte dos agresores e por parte da sociedade e da xustiza, cun machismo estrutural tremendamente enraizado». En tercer lugar, la propuesta de Somos pasa por «instar ao Goberno e ás Cortes a levar a cabo políticas e iniciativas lexislativas precisas e que se incrementen os recursos para defender os dereitos que as mulleres están a reclamar activamente».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Somos lleva al pleno de Cambados una moción contra la sentencia de La Manada