Todo el gobierno local apoya la protesta de hoy contra la antena de Os Caeiros

La Voz CAMBADOS / LA VOZ

CAMBADOS

MARTINA MISER

La concentración se celebrará a las siete de esta tarde en la plaza del Concello

08 nov 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La movilización contra la instalación de una antena de telefonía en Os Caeiros (Cambados) por parte de la compañía Orange sigue cosechando adhesiones entre los representantes políticos. Al apoyo expresado ya por el PSOE y Somos se sumó ayer el del BNG, quien anima a todos los vecinos a participar en la concentración convocada por los afectados para esta tarde, en la plaza del Concello, a partir de las siete de la tarde. El concejal de Pode, José Ramón Abal, también anuncia su intención de asistir.

«É coñecido que estas antenas, ao emitiren radiacións electromagnéticas, poden resultar prexudiciais para a saúde e, por iso, é aconsellable non instalalas nas proximidades de lugares poboados (esta preocupación está fundada en estudios solventes realizados polos ministerios de Sanidade e de Ciencia e Tecnoloxía)», según explica el Bloque.

En opinión de los nacionalistas, la actual legislación «esquece a saúde da cidadanía» frente a los intereses económicos de las grandes operadoras de telefonía. «O BNG será coherente co seu posicionamento no ano 2013 cando apoiou a eliminación dunha antena de telefonía na Valada, en Castrelo, ou cando apoiou á non ampliación da central eléctrica do Pardiño, en Vilariño, por considerar que este tipo de instalacións poderían ter consecuencias negativas para a saúde humana».