La Diputación responde al PP que invirtió 37 millones en O Salnés

m. santaló VILAGARCÍA / LA VOZ

A ILLA DE AROUSA

MARTINA MISER

Carlos Font asegura que es una de las comarcas más beneficiadas por la Administración provincial

31 ene 2018 . Actualizado a las 11:33 h.

La respuesta no se hizo esperar. «Esperpéntica e chea dunha sarta de mentiras propia dun partido que está desesperado e ao cal non lle queda máis oposición que a falacia permanente, coa que fáltanlle o respecto aos veciños do Salnés». Esta declaración es del diputado provincial Carlos Font y hace referencia a la comparecencia de distintos cargos del PP comarcal en la que acusan a Carmela Silva y su equipo de primar a Vigo y Pontevedra en detrimento de los concellos de O Salnés. Font asegura que «fronte as mentiras están os datos» y devuelve la réplica con un aluvión de números: «Os 19 millóns dos que falan os populares son as inversións de 2017 e non de toda a lexislatura. Desde que chagamos a Deputación son cerca de corenta millóns». Concretamente, 37 millones.

«Os números mostran que O Salnés é un dos territorios da provincia máis favorecidos polos investimentos provinciais. Nin saben sumar», señala Font. En este sentido, indica que cada habitante de la comarca recibió 163 euros en el 2016 y 187 en el 2017, frente a los cincuenta euros de media que recibieron los vecinos de Vigo y Pontevedra. «Que busquen outro argumento porque, por moito que o repitan, segue sendo unha gran mentira. A Deputación está para axudar a tódolos concellos, e máis aos máis pequenos, e niso estamos», añade el diputado provincial.

También hablan del Plan Concellos: «A mesma mantra, levan repetindo o mesmo durante estes dous anos, cando os alcaldes e alcaldesas do PP aplauden a nosa equidade e os criterios obxectivos no reparto dos recursos». Desde la Diputación se preguntan también si los diputados populares se olvidaron de hablar de sus compañeros de la Xunta. «¿Non van falar da vergoñenta situación da sanidade pública que vai supor algo tan grave como a desaparición do hospital comarcal do Salnés en Vilagarcía ou da ausencia de reformas nos centros de saúde da comarca?», se preguntan.

«¿Pódese ter tan mala conciencia», se preguntan

Las preguntas en el aire vuelven al hacer la réplica sobre los proyectos y obras que el PP denunció públicamente (y en los juzgados, en algún caso). «De verdade pensan que os veciños son tan ignorantes que poñen como exemplos de paralización o Edificio de Usos Náuticos, de A Illa; la avenida Luis Rocaford, de Sanxenxo; o la reforma la piscina do Pombal, de Cambados, cando todo o mundo sabe que están inaugurados ou coas obras empezadas?», «¿Pódese ter tan mala conciencia de citar o caso de Esteiro-Vilanova cando fixo falta máis dun ano para desenredar as madeixas de irregularidades que tiña este proxecto, e que dende hai meses xestiona o propio Concello?» son algunas de las cuestiones que Carlos Font deja en el aire a modo de respuesta.

El diputado afirma también que llevan dos años arreglando proyectos llenos de irregularidades, muchos sin informes técnicos y que no cumplían ni con los estudios medioambientales más básicos. «Non teñen solución», sentencia sobre los populares.