Ravella saca a licitación la construcción de aceras en la rúa Ameixeiras, el principal acceso al IES Cotarelo Valledor

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

MONICA IRAGO

La falta de seguridad en la zona es uan de las grandes reclamaciones de la comunidad escolar

07 jun 2023 . Actualizado a las 11:13 h.

El acceso al IES Cotarelo Valledor desde la avenida de Cambados, el que usan la mayoría de los alumnos que acuden andando al centro, lleva años en el centro de la polémica de la comunidad escolar por su evidente falta de seguridad. Ahora, el Concello de Vilagarcía intentará subsanarlo con la obra de construcción de aceras y de urbanización de la rúa Ameixeira. El proyecto acaba de salir a licitación por un importe de 75.780 euros, impuestos incluidos, y un plazo de ejecución de tres meses. Las empresas interesadas disponen hasta el 22 de junio para presentar sus propuestas.

«O proxecto a desenvolver permitirá mellorar a seguridade viaria nunha rúa que é moi transitada polos alumnos do centro educativo e que actualmente carece de beirarrúas. De feito, a actuación principal centrarase na construción dunha beirarrúa no primeiro tramo da rúa, comezando coa intersección coa avenida de Cambados, onde se sitúa a parada do transporte público, e en mellorar as condicións de seguridade viaria», explica Ravella.

La obra podrá llevarse a cabo al utilizarse en la actuación los terrenos de titularidad municipal resultantes de la cesión prevista en el proyecto de urbanización del solar que hace esquina con la avenida de Cambados. Esto permitirá habilitar la plataforma de paso para los peatones y mantener los dos carriles. «A actuación prevista consiste en construír beirarrúas totalmente accesibles no fronte de 110 metros de lonxitude que ten o solar obxecto da cesión. O pavimento das beirarrúas realizarase en formigón con especial atención aos acabados superficiais, tanto en cores como en texturas, e que deberá incluír cortes e xuntas de dilatación e a formación de pendentes mediante rigolas de escasa profundidade para facilitar a evacuación de pluviais Os bordes e arestas deberán tratarse mediante pulido para realizar os correspondentes rebaixes e os pasos de peóns sinalizaranse con botóns antideslizantes. Por último, para incidir na seguridade viaria elevaranse os pasos de peóns», apunta el Concello.