Vilagarcía presenta en la biblioteca Ánxel Casal de Santiago su feria del libro

Antonio Garrido Viñas
antonio garrido VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

Sandra Alonso

Alberto Varela presidió un acto en el que participó la edila de Cultura santiaguesa

09 jun 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La biblioteca compostelana Ánxel Casal fue el escenario elegido para que Vilagarcía presentara en Santiago su feria del libro. Sucedió en un acto que presidió el alcalde vilagarciano Alberto Varela, que estuvo acompañada por las concejalas Sonia Outón y Alba Briones, y en el que también participó la edila de Cultura del gobierno santiagués Mercedes Rosón.

Vilagarcía, cidade do libro, que así se denomina el evento que arrancará este lunes y se prolongará hasta el domingo contará con innumerables actividades y con la presencia de destacados autores gallgos y nacionales, que participarán tanto en actos de firmas de libros como en las tertulias que se celebrarán cada atardecer.

«A presentación do evento vilagarcián en Compostela enmárcase nas actuacións de promoción cultural e turística que os concellos de Vilagarcía e Santiago acordaron levar a cabo de maneira conxunta o ano pasado a través da firma dun convenio de colaboración fundamentado nos vínculos históricos que unen ambos municipios, como a primeira liña ferroviaria de Galicia, ou que Vilagarcía sempre foi o Mar de Compostela, dedicándolle incluso unha praia á capital galega, a Praia de Compostela, a onde se viñan, e veñen, a bañar moitos santiagueses», explica Ravella. En su intervención, Alberto Varela apuntó que ahora el vínculo entre ambas ciudades es más de ámbito cultural.

Mercedes Rosón, por su parte, destacó las líneas de político cultural que comparten Vilagarcía y Santiago, con actividades gratuitas destinadas a todo tipo de públicos y con las calles como elementos dinamizadores. Compostela también tiene su propio evento literario, la SELIC, que arrancará este sábado y que cuenta también con un amplio programa de actividades. «Compartimos a forma de entender o libro e a literatura como un recurso humano que axuda ás persoas a medrar e a facer autocrítica, e que demostrou ser vital en momentos difíciles como os que vimos de atravesar coa pandemia, axudándonos a superar dunha forma máis sa e levadía o confinamento. Agora, recuperada a normalidade, con estes dous eventos tócanos sacar o libro ás rúas e darlle o recoñecemento que se merece», dijo.

«Coa presentación en Compostela, o Concello de Vilagarcía busca aproveitar sinerxías e que o público que asista á SELIC, que se abre este sábado, coñeza a oferta vilagarciá e teña a oportunidade tamén de achegarse á feira vilagarciá a partir do luns, aproveitando a proximidade entre ambas cidades», explica Ravella.