Ravella aprueba las bases para la próxima edición del Plan Madruga

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

MONICA IRAGO

La convocatoria se hará por curso natural completo y no por año natural como hasta ahora

19 abr 2022 . Actualizado a las 14:19 h.

La junta de gobierno local de Vilagarcía aprobó en su reunión de ayer las bases para una nueva edición del Plan Madruga. Se trata esta de una actividad que prestan las AMPA de varios centros educativos del municipio para facilitar la conciliación de la vida laboral de las familias con hijos en edad escolar. El gran cambio con respecto a anteriores convocatorias es que en lugar de convocarse por año natural, se hará por curso natural completo, para facilitar la tramitación de las subvenciones.

«O cambio nas bases simplifica o procedemento para os solicitantes, que só terán que dirixirse ao Concello unha vez ao ano e será ao remate do curso a subvencionar para presentar a solicitude da axuda económica xunto coa xustificación do gasto realizado. Aínda que desta forma cobrarán as axudas ao remate do curso e, polo tanto deberán afrontar o pago do Plan Madruga integramente ata que reciban a subvención ao remate da actividade lectiva, os dirixentes das ANPA optaron por esta medida para aforrarse ter que facer dúas solicitudes ao ano e as posteriores xustificacións dos gastos. Así, en lugar de facer catro trámites, só terán que facer un», explica Ravella.

En el curso anterior fueron cuatro las AMPA vilagarcianas que desarrollaron el Plan Madruga, las del Vagalume, Rosalía de Castro, Anexo A Lomba y Arealonga.