Gustavo César Veloso inicia en el Mortágua luso su carrera de director deportivo tras colgar la bicicleta

Pablo Penedo Vázquez
pablo penedo VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

Martina Miser

El vilagarciano se siente un «privilexiado» por su reciclaje profesional sin transición

24 ene 2022 . Actualizado a las 23:06 h.

El inicio del 2022 ha traído consigo la confirmación de una noticia en boca de todo el ciclismo gallego y portugués desde hace semanas. A punto de cumplir los 42 años, Gustavo César Veloso (Vilagarcía, 29/I/1980) debutará como director deportivo en el Tavfer-Mortágua-Ovos Matinados, escuadra continental en la que dirigirá a Ángel Sánchez Rebollido en la tercera temporada del corredor cambadés en el equipo luso.

«Síntome un privilexiado», declara Veloso al ser preguntado por el giro en su carrera tras poner fin oficialmente este mismo viernes a 21 años de trayectoria como ciclista profesional. En este sentido, el vilagarciano cuenta que «inda non terminara a miña carreira como corredor e xa había varios equipos interesados en que me sentara falar con eles» de la posibilidad de ficharlo como responsable técnico. Y si bien, dice, «como ciclista teño unha carreira e unha imaxe, como director non teño nada; ninguén sabe como vou facelo».

Siendo que habían sido varias las ofertas sobre la mesa, ¿qué es lo que llevó al de Bamio a dar el sí a la del modesto Mortágua? «Pois foron varias razóns. A primeira», explica, «a maneira que tiña o equipo de traballar con Pedro Silva, o fundador do equipo, que por desgraza faleceu o ano pasado. Unha filosofía que ten moito que ver coa miña forma de ver o ciclismo. Un equipo de base, de formación, profesional pero con corredores novos, no que o que se trata é de formar ciclistas e persoas, non só ter en conta os resultados». Una forma de entender el ciclismo que le confirmaron tanto Sánchez, ex compañero de Veloso en el W52-F.C. Porto, como otros ex del vilagarciano caso de Joaquín Silva o Daniel Freitas.

Además, Gustavo César valoró otro importante factor en su decisión: «Creo que o Mortágua é moi bo equipo para comezar unha carreira de director deportivo. Empezo co contador a 0. Hai moitas partes que coñezo da teoría, pero outra cousa é a práctica. E en equipos grandes non te podes permitir o luxo de cometer erros. As casas hai que comezalas polos cimentos. Con ilusión, con traballo, con ganas; sen medo a preguntar cando non saiba. E con idea de crecer e, por que non, de ir crecendo co equipo».

Debut en carretera el 3 de febrero de quien pretende compartir decisiones con sus corredores

¿Qué tipo de ciclismo pretende hacer Veloso a los mandos de su propio equipo? Nos contesta que «os corredores non se teñen que adaptar á miña maneira, ten que haber un intercambio entre eles e eu. Teño que tratar de sacar o mellor rendemento aos ciclistas que teño, cos pés no chan. E ao mesmo tempo, os corredores teñen que confiar en min cando lles dea unha orde táctica. E esa orde non é algo que vaia decidir eu só; é importante escoitar o ciclista». Veloso, que debutará en el coche el 3 de febrero en la Clássica de Apertura, se compromete a ser un apoyo continuo a sus hombres. Pero no solo a eso: «Creo que podo ser un bo director. Pero se nun par de anos vexo que non, deixareino».