Ravella adjudica el lunes la reforma integral del pabellón de Fontecarmoa

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

VITOR MEJUTO

Una auditoría energética previa marcará las líneas de la actuación a realizar

04 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La reforma del pabellón de Fontecarmoa es una vieja demanda de los clubes que utilizan esas instalaciones vilagarcianas. Asediado por la humedad y la condensación, el polideportivo se ha convertido en uno de los grandes proyectos del gobierno de Alberto Varela (PSOE), que el próximo lunes tiene previsto proceder a la adjudicación de la redacción del proyecto básico y de ejecución de las obras. Un documento que, necesariamente, deberá ajustarse a los resultados de una auditoría energética previa «e aos proxectos das instalacións fotovoltaica, eléctrica e de climatización encargados previamente e que permitirán que a renovada infraestrutura deportiva cumpra os compromisos da Axenda 20-21 e suba catro niveis na escala de eficiencia enerxética, pasando a situarse na categoría A».

El proyecto que se adjudicará este lunes, se corresponderá con las obras de reparación de la estructura, la sustitución de la cubierta, la mejora de envolventes y del acondicionamiento interior del pabellón 1. Además, el proyecto deberá incluir también «os estudos de seguridade e saúde das obras e encargarase ao arquitecto Iago Fernández Puentes por importe de 13.900 euros».

Explican desde Ravella que se trata «da parte arquitectónica da actuación, que necesariamente ten que ser a última en elaborarse xa que deberá axustarse ás necesidades detectadas na auditoría enerxética e prever as medidas fixadas para evitar os problemas que se rexistran no pavillón, construído hai corenta anos, e que dificultan a práctica deportiva».

En base a la auditoría energética y a los proyectos redactados por Mondelo S.L., el proyecto de obra «incluirá a revisión e arranxo da estrutura de formigón e das cerchas de aceiro da cuberta, que se substituirá na súa totalidade. Tamén se preverá a mellora das envolventes introducindo illamentos e un sistema de fachada ventilada, así como a instalación de novas carpinterías. Por último, se abordará o acondicionamento interior dos aseos e vestiarios situados baixo a grada e a contorna da pista deportiva».

El proyecto definitivo será el que determine la inversión exacta que habrá que hacer en las obras. Las estimaciones previas apuntan a que podría superar el millón de euros, «dada a ambiciosa actuación que se pretende levar a cabo para adaptar o pavillón principal de Fontecarmoa ás esixencias do século XXI, tanto en materia enerxética, como ás relativas á realización da práctica deportiva dunha instalación que, ademais da actividade dos clubs municipais, acolle eventos deportivos de ámbito nacional e incluso algúns nos que participan equipos internacionais».

La obra, en todo caso, se financiará a través de un convenio de colaboración que firmarán el Concello y la Secretaría Xeral para o Deporte. «Segundo a última visita a Vilagarcía realizada polo secretario, José Ramón Lete Lasa, a Xunta comprometíase a financiar a terceira parte da obra. O convenio asinarase unha vez concretado o importe exacto da actuación». Para ir ganando tiempo, el Concello ha reservado ya en los presupuestos municipales de este año una partida de 800.000 euros para la obra. En caso de que sea preciso más dinero, «recorreríase aos fondos europeos nos que participa Vilagarcía a través das EDUSI».