El Rey, Calderilla y Simón asomaron por O Salnés

Bea Costa
b. c. VILAGARCÍA

AROUSA

El humor del Entroido llegó por las redes sociales

17 feb 2021 . Actualizado a las 09:51 h.

En circunstancias normales, hoy empezaría a enterrarse el Entroido en muchos municipios, pero este año de pandemia poco hay que despedir. Sin desfiles ni concursos y con los bares cerrados, el carnaval se limita a la humorada desde casa o a que alguien se ponga la peluca aprovechando que va al súper. La única ventana abierta a los choqueiros y las comparsas es la que ofrece Internet, a la que se han asomado algunos con entusiasmo.

El perfil Festas Culturais Carnaval Illa no defrauda y en él se puede ver desde un pregón de Entroido, pasando por unos mariachis hasta una escena de cama, aunque, sin duda, los montajes más exitosos son los de las comparecencias de Salvador Calderilla y Frenando Simón dando cumplida cuenta de la evolución de la pandemia en A Illa, «que va a la baja, pero sigue alta». En rueda de prensa anunciaron que los isleños serán sometidos a un nuevo cribado, ahora por vía anal, y que la campaña de vacunación comenzará cuando se abra el pabellón. El covid-19 está muy presente en las parodias de este Entroido descafeinado, también para agradecer la labor de los sanitarios «que están no noso corazón», según cantan los mecos Os Onei’s, quienes tampoco olvidan las puyas al Gobierno y al Rey. Y Os de sempre disfrazaron al alcalde Cacabelos de Lord Cotobelo Escuro para dar paso a un recopilatorio de sus actuaciones bajo la sintonía de Star Wars.

La actual situación no lo pone fácil, pero el personal sigue dando muestras de ingenio mediante montajes audiovisuales y cientos de fotos que están publicando los concellos a través de sus redes sociales con el fin de incentivar el espíritu carnavalero y con el aliciente de los premios para gastar en el comercio local.

A falta de desfiles, o Entroido vivirase en Rede; consulta aquí a oferta do teu concello

bea costa

Este ano o Entroido vivirase desde a casa. Nunca será o mesmo, pero non faltará o consolo de poder asomarse ás redes sociais para mirar e mirarse co disfrace. Os concellos están despregando unha importante loxística para manter vivos eses concursos que sempre se celebraron na rúa e agora toca levar a Internet. 

Vilagarcía

Historias de choqueiros. A concellería de Cultura organizou un certame de máscaras e unha choqueirada a través das contas do Concello en Facebook e Instagram. O certame está destinado ás familias que teñan rapazada de 3 a 12 anos e nel xógase co dobre sentido da palabra máscara en galego, que se refire tanto á careta de Entroido como ás máscaras sanitarias que chegaron ás nosas vidas coa pandemia. O formato é libre, igual que os materiais a utilizar, e unha vez se teñan confeccionadas as máscaras, deberán sacarlle unha foto e remitila, xunto coa solicitude de inscrición, a info.cultura@vilagarcia.gal. O formulario pode obterse a través de http://www.vilagarcia.gal e da sede.vilagarcia.gal. O prazo remata o 10 de febreiro. As fotografías serán difundidas nas redes sociais entre o 13 e o 16 de febreiro. Non haberá premios, pero todos os participantes recibirán de agasallo un exemplar dunha edición especial de Os Bolechas. No que atinxe á choqueirada virtual, os interesados en participar terán que disfrazarse nas súas casas e colgar nas súas contas de Instagram unha «historia» incluíndo a etiqueta @vilagarciaviva. Poden subir fotos, vídeos ou gifs dos choqueiros. Posteriormente, o Concello compartirá no seu perfil as historias máis divertidas e orixinais entre o 13 e o 16 de febreiro. 

Seguir leyendo