El mercado de Vilagarcía seguirá como hasta ahora

Antonio Garrido Viñas
a. garrido VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

MONICA IRAGO

El Concello esperará a que se levanten las limitaciones sanitarias para aplicar las reformas

01 oct 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

«Na actual situación na que se atopa Vilagarcía, coas novas restricións sanitarias impostas pola Xunta hai unha semana, o goberno local considera ineficaz e prexudicial para os vendedores ambulantes poñer en marcha a nova reordenación do mercado que estaba previsto acometer a partir do vindeiro sábado, 3 de outubro, tal como o Concello acordara no mes de xullo cos colectivos de ambulantes e praceiros. Ante a incerteza que estamos a vivir en función de como avance a pandemia, o Concello decidiu esperar a que se levanten as limitacións sanitarias para levar a cabo a nova configuración». Esa es la principal conclusión de la reunión que ayer mantuvieron el alcalde Alberto Varela, la concejala de Mercados, Alba Briones, la de Urbanismo y Movilidad, Paola María, y la teniente de alcalde, Tania García y tras la que se ha decidido esperar para acometer la reforma del mercadillo vilagarciano.

Desde el Concello se insiste en que la reforma programada repercutirá de una forma muy positiva tanto en el mercado y en la plaza de abastos como en la propia ciudad. Una reforma que abrirá una nueva vía de acceso al centro y de desconexión del tráfico. «O executivo socialista entende que facer o cambio agora, na situación de provisionalidade na que nos atopamos, non tería sentido, posto que cabe a posibilidade de que, en función de como avance a pandemia, a Xunta poida elevar as restricións e ata incluso prohibir a celebración dos mercado ata que a situación mellore. Por iso, para non crear confusión entre vendedores e clientes, optouse por manter a actual configuración ata que se levantes todas as restricións e Vilagarcía regrese á nova normalidade», explican fuentes municipales.

La principal novedad de la nueva configuración respecto a la situación actual es que la rúa Alexandre Bóveda quedará únicamente con una línea de puestos de venta, situada en paralelo y de cara a la plaza de abastos. De esta forma, se consigue que la calle quede abierta al tráfico de forma permanente en ambas direcciones todos los días, incluso cuando haya mercadillo.