La construcción del albergue de Carril costará 600.000 euros

Ravella traslada a la Xunta el plan para convertir un edificio sin acabar en un hospedaje


vilagarcía / la voz

Una embajada vilagarciana, encabezada por el alcalde Alberto Varela e integrada por los concejales de Turismo (Álvaro Carou) y Urbanismo (Paola María) presentó esta semana en la Consellería de Cultura el proyecto de Ravella para la construcción de un albergue de peregrinos. Román Rodríguez, el titular de Cultura, y la directora de Turismo, Navia Castro, «acolleron con interese a iniciativa promovida polo goberno local e que encaixa nos plans que a administración autonómica está a desenvolver de cara á celebración do Xacobeo 2021». De hecho, llegó a plantearse la inclusión de estas instalaciones en la Rede Pública de Albergues do Camiño.

Varela acudió a la reunión con documentación en la que se recoge el plan para convertir en hospedaje de peregrinos el inacabado edificio de la nueva casa de cultura de Carril. Considera el gobierno local que este es «un emprazamento ideal ao situarse nunha atalaia da Rúa Santiago Apóstolo de Carril, uns metros máis adiante da igrexa de Santiago Apóstolo, e dende a que se goza dunhas inmellorables vistas á desembocadura do Ulla e nacemento da ría de Arousa, por onde discorre a Ruta Marítimo Fluvial Xacobea que poderían realizar moitos peregrinos».

Según la memoria inicial del proyecto, esa actuación supondría una inversión de 600.000 en la reforma del edificio, que «tería que cumprir a normativa específica que se require neste tipo de instalacións». «Con estas especificacións, o Concello encargará a redacción do proxecto construtivo, comprometéndose a presentarllo a Román Rodríguez tan pronto como estea rematado», explica Ravella.

Entre los argumentos esgrimidos por Ravella para defender su proyecto figura «a relación histórica do municipio coa tradición Xacobea, dado que é enclave principal do camiño primixenio no que se sustenta a mesma: o que seguiu a embarcación que trasladou os restos do Apóstolo cara ao seu refuxio definitivo en Compostela». «Tamén foi en Vilagarcía -continúa el dosier- onde, séculos máis tarde, naceu a recreación da Traslatio, a Ruta Marítimo Xacobea do Mar de Arousa e Ulla». «Os feitos que demostran esa antiga relación entre Carril e a tradición Xacobea, evidéncianse na propia igrexa de Carril, a de Santiago Apóstolo, consagrada ao culto a este e, especialmente, na mesa do altar, cuxo orixe estivo na cripta da catedral de Santiago albergando os supostos restos do Apóstolo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La construcción del albergue de Carril costará 600.000 euros