Vilagarcía se convierte en un destino turístico inteligente

El Concello entra en este club junto a ciudades como Bilbao, Sevilla o Las Palmas de Gran Canaria


vilagarcía / la voz

Vilagarcía acaba de hacer su entrada en la Red de Destinos Turísticos Inteligentes, un organismo creado por el Gobierno central «co obxectivo de promover un novo marco de referencia para consolidar a competitividade do modelo turístico español dende un enfoque sostible global e adaptado ás necesidades, demandas e tecnoloxías do século XXI». La inclusión de la capital arousana en este grupo fue aprobada este martes en Madrid por la comisión ejecutiva del organismo, junto con la de otros municipios de mayor entidad, como Bilbao, Sevilla, Las Palmas de Gran Canarias o Alcobendas.

Con estas incorporaciones, la red suma 66 destinos y diez miembros institucionales, uno de ellos la Diputación de Pontevedra. Eso la convierte, «en referente, nacional e internacional, nun punto de encontro dos destinos para compartir boas prácticas e dar resposta a moitas inquietudes».

La entrada de Vilagarcía en este grupo ha causado una gran satisfacción en el Concello. El concejal de Turismo, Álvaro Carou, destacó las «grandes posibilidades que se abren a Vilagarcía por participar nun organismo que prestará apoio e soporte ás iniciativas que leve a cabo o Concello para desenvolver e modernizar o sector turístico local».

En ese sentido, desde Ravella recalcan que «Destinos Turísticos Intelixentes é un proxecto pioneiro a nivel internacional, cuxo obxectivo é implantar un novo modelo de mellora da competitividade e desenvolvemento turístico baseado na gobernanza e a corresponsabilidade turística. A iniciativa, xera os mecanismos axeitados para facilitar a rápida incorporación de innovacións nos destinos».

Una vez dentro, «Vilagarcía deberá asinar o protocolo de actuación no que se compromete a promover a conversión en destino turístico intelixente e fomentar a colaboración entre a iniciativa pública e privada no desenvolvemento de produtos servizos e actuacións dende un enfoque de sustentabilidade turística».

O Salnés registró una ocupación media del 62 %

Durante el mes de septiembre, los establecimientos hoteleros y de alojamiento de la comarca de O Salnés registraron una ocupación media del 62,5 %, según los datos facilitados ayer por la Diputación de Pontevedra. La cifra es ligeramente inferior a la media provincial, que se situó en un 64 %. «Son datos moi positivos, seguimos a ser un turismo de referencia e ter un gran atractivo», sentencia Carmela Silva.

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