El gobierno local de Valga esgrime una sentencia judicial como prueba de que «aquí non hai trama ningunha»

Los juzgados acaban de desestimar el contencioso-administrativo interpuesto por el Colexio de Secretarios, Interventores e Tesoureiros de Pontevedra (Cosital) contra la aprobación definitiva del presupuesto


valga / la voz

Los juzgados acaban de desestimar el contencioso-administrativo interpuesto por el Colexio de Secretarios, Interventores e Tesoureiros de Pontevedra (Cosital) contra la aprobación definitiva del presupuesto de Valga del año 2017. Esta decisión judicial, dice el gobierno local, «desmonta a acusación deste colectivo, dos socialistas de Valga e do señor Luís Villares, de En Marea, sobre imaxinarías e inexistentes tramas de corrupción no Concello». «Unha vez máis -señalan desde el equipo que encabeza Bello Maneiro- é a xustiza a que desenmascara os verdadeiros obxectivos dalgúns, que non son os intereses dos veciños de Valga, senón atacar, desprestixiar e ensuciar o traballo do goberno municipal».

Las supuestas irregularidades denunciadas incluían la ausencia de una relación de puestos de trabajo (RPT), el incumplimiento de la ley de transparencia, la ausencia de intervención sindical y el incumplimiento de la obligación de reservar las funciones de tesorería y recaudación a habilitados nacionales. Los presupuestos fijaban una partida que se iba a destinar al pago de los sueldos del secretario e interventor y que recoge unas cuantías muy inferiores a la media. En Marea veía en ese capítulo una trama de corrupción.

Sobre estos asuntos, la sentencia concluye que «a inexistencia de relación de postos de traballo, por si soa, é insuficiente para carrexar a nulidade dos presupostos» y que dicha anulación «non produciría máis que unha infrutífera situación de bloqueo orzamentario». Por lo demás, añade que el documento «incorpora o cadro de persoal no que se reflicten os distintos postos coas súas retribucións, pero nin se crean postos de traballo nin se modifica a situación preexistente, polo que se considera que se trata dun documento orzamentario cuxa elaboración non esixía negociación colectiva nin, por ende, é susceptible de impugnación por este motivo».

La auténtica trama

La sentencia ha producido una profunda satisfacción al gobierno popular, que recuerda que «o de Cosital non é o único recurso que se presentou contra os orzamentos, senón que está pendente outro moi semellante dos concelleiros socialistas de Valga. Á vista desta sentenza, todo fai indicar que se resolverá no mesmo sentido», entiende el ejecutivo local. Según este, la sentencia descarta la existencia de «unha trama como aseguraron no seu día tanto o señor Villares como os socialistas de Valga. A única trama que hai aquí é a que montaron para desprestixiar a este goberno e paralizar a actividade municipal».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El gobierno local de Valga esgrime una sentencia judicial como prueba de que «aquí non hai trama ningunha»