Resultado de una apuesta inusualmente fuerte

Pablo Penedo Vázquez
Pablo Penedo VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

El análisis de Marco casal, director deportivo de la Federación Galega de Tenis

27 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Perfectamente pode meterse nun Grand Slam Junior se segue así». El director deportivo de la Federación Galega de Tenis, Marco Casal, califica de «moi bo» el primer año de Jéssica Bouzas en el Circuito ITF Tennis Junior. Por su 293 en el ranking, pero sobre todo «pola súa idade. Acaba de cumprir 15 anos». 

Casal resalta que la vilagarciana y su entorno han hecho «unha aposta moi forte. Irse a esa idade da casa á Academia Tenis Ferrer, e competindo moito e por todo o mundo; hai que telo moi claro».

En este punto, el máximo responsable técnico de la Federación Galega de Tenis resalta que «non é habitual en España ver unha xogadora desta idade que se pase todo o ano competindo fóra». Una dinámica que ha fortalecido a una jugadora que en el 2016 estrenaba internacionalidad con la selección española infantil, hasta situarla, en opinión del experto, «entre as catro mellores tenistas españolas Sub-16». Tanto es así que este año, todavía con 14, conquistaba el título nacional cadete de dobles junto a la coruñesa Uxía Martínez.

A la espera de que el futuro salto a la categoría absoluta acabe de calibrar sus posibilidades en el tenis profesional, Casal subraya que «independentemente dos resultados, Jéssica ten un gran potencial. Polo seu xogo: rápido, de forza, pégalle moi duro á pelota, sobre todo coa dereita, móvese moi ben pola pista». Y lo que es igual de importante: «é moi competitiva».