Quico Cadaval: «No Vinilo teño que facer o que me piden os fans»La Neuroband de Manuel Seixas, de nuevo en escena

D.F. C. Crespo

AROUSA

El grupo vuelve a actuar en directo, más de un año después, para presentar en A Illa su nuevo disco «Proceso amniótico»

18 mar 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

? Dentro dun par de semanas Quico Cadaval comezará os preparativos do novo espectáculo do Centro Dramático Galego, A ópera do sete penikes, de Bertolt Brecht. Pero antes quixo cumprir coa súa ineludible cita co Vinilo, no Grove. «Despois do Carnegie Hall e da Scalla de Milán é onde máis me gusta actuar», bromea. Os plans de Cadaval pasan por presentar no Grove algunhas historias novas «que teñen que ver con viaxeiros, tráfico e transeuntes». Pero como el mesmo recoñece, «no Vinilo nunca sabes. Chegan os incondicionais, danche catro ou cinco ordes e tes que facerlles caso. Porque ademais, como ven as historias no youtube sábenas mellor que eu e corríxenme. É un público moi profesional». A actuación dará comezo ás 22.30 horas e a entrada é de 8 euros.

? «Tíñamos que botar fóra ese demo» explica Manuel Seixas horas antes de subirse de nuevo a un escenario para presentar por primera vez en directo las canciones que componen el segundo disco de Neuroband, Proceso amniótico. Todo un acontecimiento si se tiene en cuenta que el grupo ha empleado seis años en la grabación de ese trabajo y que en ese tiempo han sido muy escasos sus conciertos. Será mañana, en el Con do Moucho, de A Illa. «Non sei se a xente será capaz de soportar o volume e o ruído», comenta Seixas medio en broma, medio en serio. «Soamos moito máis destroyed, moito máis enérxicos», añade.

Y no podría ser de otra forma. Proceso amniótico es un disco áspero y rotundo. Sin concesiones a la galería. Un disco que se aleja del concepto sinfónico de la primera etapa de la Neuroband para adentrarse en territorios más contemporáneos. Es como si Pearl Jam le ganara la partida a Kim Crimson. Y con tres guitarras encima del escenario.

Mañana será la primera vez que el grupo formado por Manuel Seixas, Xurxo Romero, Víctor Karallada, Koko Santorum y Nico Leal presente en público las diez desgarradas canciones que forman este nuevo trabajo. El concierto se completará con dos nuevos temas, aún inéditos, y una versión nada convencional del Wish you were here de Pink Floyd «na que nos deixamos a pel e a alma en homenaxe aos amigos que se foron».

Tras la actuación en A Illa, aunque aún sin fechas determinadas, el grupo tiene previsto realizar una gira de presentación del disco en las principales ciudades gallegas. «Os músicos teñen moitas ganas de volver aos escenarios e eles son a miña enerxía», concluye Seixas.