Moncho Fernández no se fía de la clasificación del Betis

Subraya la calidad de los integrantes del plantel verdiblanco

.

El Monbus Obradoiro prepara con detalle la undécima jornada de la Liga Endesa, en la que rendirá visita a un Betis que todavía no sabe lo que es ganar esta temporada. El dato sorprende, a tenor de la calidad de la plantilla verdiblanca. Moncho Fernández no se fía de la clasificación e insiste en las pautas que debe seguir su equipo para afrontar la contienda: «Debemos focalizar a atención na tarefa, que é o que temos que facer, pensar que cousas temos que facer ben para ser competitivos, para intentar gañar. No momento que empezas a gastar o tempo e focalizar a atención no resultado estás a cometer un erro, dende o meu punto de vista».

Abunda en el argumento, desgranando las dos opciones que tiene el colectivo ante sí: «Podes afrontar a análise fronte o Real Betis pensando en que aínda non foron quen de gañar, aínda que foron competitivos en moitos partidos, ou facer unha análise de imos xogar contra un equipo no que xogan Draper, McGrath, Zagorac, Kelly, Schilb, Golubovic, Anosike... Por non seguir co resto. Iso é o que temos que facer. E nós imos facer a segunda análise. Imos xogar contra moi bos xogadores que, por un motivo ou outro, aínda non foron que de gañar. Pero teñen capacidade de facelo, sen ningún tipo de dúbida».

La expedición santiaguesa partirá este sábado hacia Sevilla. Y, a expensas de lo que pueda suceder en los últimos entrenamientos de la semana, el Alquimista de Pontepedriña tiene a todo el plantel disponible. El partido está fijado para el domingo a las 12.30 horas.

Votación
5 votos
Tags
Comentarios

Moncho Fernández no se fía de la clasificación del Betis