Gueimunde lidera en Viveiro una lista de «27 persoas comprometidas co futuro»

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

El PP de Viveiro presentó su lista para las municipales este sábado
El PP de Viveiro presentó su lista para las municipales este sábado CEDIDA

Los populares presentaron una candidatura «cen por cen paritaria»

29 abr 2023 . Actualizado a las 21:09 h.

«Somos un equipo de 27 persoas comprometidas co futuro de Viveiro e cunha gran responsabilidade polos problemas da cidade». Así se refirió la candidata del PP a la alcaldía de Viveiro, Mariña Gueimunde, a los compañeros que integran la candidatura con la formación popular concurrirá a las elecciones municipales del 28 de mayo. Según apuntó, se trata de una lista «cen por cen paritaria que representa as diferentes parroquias do concello». «Xente nova con preparación, ilusión e experiencia laboral nos diferentes campos; unha mostra, dixo, do que é verdadeiramente a sociedade viveirense», señaló.

Según precisó, el perfil profesional de los integrantes está vinculado al sector empresarial, la hostelería, la docencia, el mar, el deporte e incluso al estudiantado. «Traballadores e traballadoras valentes que desexan resolver os problemas das nosas parroquias e devolver o esplendor a Viveiro», remarcou la alcaldable.

Arropada por miembros de la dirección provincial, como Javier Nodal (secretario xeral) y José Manuel Balseiro (coordinador xeral), del grupo popular en el Congreso de los Diputados (Jaime De Olano) y del PPdeG, como el también presidente del Parlamento de Galicia, Miguel Santalices, trasladó a los asistentes que constituyen «un grupo unido con un único obxectivo: traballar por Viveiro; un equipo disposto a pelexar pola alcaldía baixo as siglas do PP, Partido do que tan orgullosos nos sentimos».

En el apartado de intervenciones, los representantes provinciales, autonómico y nacional coincidieron en destacar la importancia de que se produzca un cambio de gobierno a nivel local. «Votar ao PSOE non sería útil para un pobo como viveirense porque, os dirixentes socialistas dos últimos anos non impulsaron nin un só proxecto que servise para mellorar a calidade de vida ou para impulsar Viveiro socio economicamente», señala. Tras Gueimunde, en la lista figuran: Martín Vale Cobo, Domingo González López, Pablo Varela Sánchez, Saray Ventura Fernández y Vicente Vázquez Chao.