Convocan una concentración en Viveiro por la amenaza del lobo en A Mariña

Redacción

VIVEIRO

Lobo ibérico.
Lobo ibérico. Ana Retamero

Será el jueves 30 de septiembre, a las doce frente a la jefatura de la Consellería do Mar, en Celeiro

19 sep 2021 . Actualizado a las 13:45 h.

El sindicato Unións Agrarias convocó para el jueves 30 de septiembre, a las 12.00 horas, una protesta para exigir a la Xunta de Galicia que «interveña» ante la «ameaza» que suponen los ataques del lobo «na Mariña Lucense». La concentración será en las inmediaciones de la jefatura de la Consellería do Mar, en Celeiro (Viveiro).

La central sindical alerta de que «o achegamento cada vez maior do cánido ás vivendas ten en alerta á veciñanza», que «teme que os ataques ao gando e aos animais domésticos que veñen sucedéndose nos últimos meses poidan dar paso a danos ás persoas».

Unións Agrarias denuncia que la actividad del lobo «está impedindo un normal desenvolvemento da actividade gandeira, especialmente da equina, da que pode supoñer a desaparición a curto prazo». No obstante, argumenta, la situación se agrava ante la «actitude destemida» del cánido, «que en zonas como Ourol ten traspasado todos os límites».

Así, el sindicato insta a la Xunta a «non obviar o evidente risco» y reclama «accións cinexéticas inmediatas» contra el lobo.