«Quen nos paga as perdas?», pregunta de Beiras de Viveiro tras tumbar el TSXG el certificado covid-19 en hostelería

Ramón González Rey VIVEIRO LA VOZ

VIVEIRO

Domingo González, presidente de la asociación Beiras de Viveiro
Domingo González, presidente de la asociación Beiras de Viveiro PEPA LOSADA

Domingo González cree que el fallo demuestra que la Xunta actuó "de xeito unilateral e sen o aval da Xustiza"

12 ago 2021 . Actualizado a las 16:50 h.

«Quen nos paga a nós as perdas que tivemos en dúas semanas pola xente á que lle dixemos que non podían entrar nos nosos locais?». Es la pregunta que se hace Domingo González, presidente de la asociación de empresarios Beiras de Viveiro, uno de los 16 colectivos que apoyaron el recurso presentado ante el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) por empresas de Santiago de Compostela contra la obligación de solicitar el certificado de vacunación de Covid-19 en los locales de hostelería. El Alto tribunal gallego tumbó este jueves la medida de la Xunta, al entender que «carece de vixencia» por «non ser autorizada xudicialmente».

González destaca que la contestación del TSXG a la reclamación de los hosteleros demuestra que la Xunta actuó «unilateramente» e «sen solicitar o aval pertinente da Xustiza».

El hostelero considera que el fallo permite entrever «unha certa caza de bruxas» con respecto al sector. «Todas as empresas están a funcionar con normalidade, agás a hostalería», lamenta, y argumenta que «estásenos a privar dun dereito fundamental, que é o dereito ao traballo».