Instalarán carteles turísticos de Viveiro como destino de calidad en la A-6 y la A-8

Gracias a un convenio de la Diputación con el Concello, que también recibe apoyo para el Belén gigante de Navidad


VIVEIRO / LA VOZ

En las autovías A-6 y A-8 se instalarán carteles turísticos de Viveiro como destino de calidad. Será gracias a un convenio de la Diputación Provincial con el concello, que también recibe apoyo provincial para el Belén gigante que se instala cada Navidad y para el plan de prevención de incendios.

Lo explicaba María Loureiro, alcaldesa viveirense: «O Concello asinou un convenio coa Deputación para a promoción turística. Ten por obxecto a execución do proxecto denominado «Promoción do turismo: mellora do entorno”, que inclúe a renovación de mobiliario urbano. Proponse o acondicionamento de papeleiras, bancos, mesas ou aparcabicletas, así como a instalación de carteis nas autovías A-6 e A-8, para visibilizar e poñer en valor os principais atractivos turísticos de Viveiro e a súa imaxe como destino turístico de calidade. O importe deste convenio ascende a 26.300 euros, dos que case 25.000 son aportados pola Deputación e os 1.300 euros restantes son financiados polo propio Concello de Viveiro».

La regidora viveirense también destacaba el apoyo recibido de la Diputación para el Belén gigante que se instala cada Navidad en el casco histórico y que es uno de los más importantes de Galicia, un atractivo más en esa época festiva en la ciudad del Landro: «Outro dos convenios asinados ten por obxecto a celebración do Belén a tamaño natural 2019-2020 e 2020-2021, respectivamente. Cada un destes convenios ten un importe total de 45.000 euros, dos que a achega da Deputación ascende a 35.000 euros e a do Concello é de 10.000 euros. O Belén «Viveiro ante o Berce», que é considerado como un dos máis importantes de Galicia, constitúe un importante reclamo turístico e cultural e supón un impulso económico destacable para a economía local. Agradecemos este apoio que fará posible manter o Belén e melloralo».

«E tamén recibimos 4.900 euros financiados pola Deputación de Lugo para o plan de prevención de incendios, mentres que o Concello de Viveiro encárgase de achegar dos 5.500 euros restantes deste plan», apuntaba finalmente la alcaldesa de Viveiro, María Loureiro García.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Instalarán carteles turísticos de Viveiro como destino de calidad en la A-6 y la A-8