Viveiro gana población en la pandemia, 116 vecinos más este año

«Sería bo que todas as persoas que residen aquí se animase a empadroarse»


viveiro / la voz

«Sería bo que todos as persoas que residen e fan vida aquí, se animasen a empadroarse tamén en Viveiro». Ese es el mensaje que lanzó ayer el equipo de gobierno de Viveiro, que lidera la alcaldesa, María Loureiro, tras anunciar que la población del municipio registrada oficialmente ha crecido durante la pandemia, en concreto, a estas alturas con 116 vecinos más respecto al 1 de enero de 2020.

«A poboación do municipio a primeiros de ano era de 15.511 persoas; nestes meses, producíronse 287 baixas e 403 altas, resultando un total de 15.627 persoas empadroadas actualmente. Das 403 altas rexistradas, 52 corresponden a nacementos; 281 a cambios de residencia dende outro municipio; e 57 a cambios de residencia dende o estranxeiro», desveló el gobierno municipal.

La valoración que se hace de ese dato es muy positiva. Además, se tiene confianza en que esta tendencia se mantenga, «tendo en conta, sobre todo, que Viveiro é un municipio no que adoitan residir moitas persoas que figuran empadroadas nos concellos limítrofes ou da comarca, polo que a poboación real de Viveiro é superior ás cifras que figuran no padrón de habitantes».

Esta situación, el incremento de personas empadronadas desde el inicio de la pandemia, se ha dado también en otros municipios de A Mariña, como Foz, Ribadeo o Barreiros, entre otros.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Viveiro gana población en la pandemia, 116 vecinos más este año