Música en agosto en Viveiro, «en calquer momento e lugar» para evitar aglomeraciones

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

Cé Orquestra Pantasma, en una actuación en Lugo (imagen de archivo)
Cé Orquestra Pantasma, en una actuación en Lugo (imagen de archivo) Carlos Castro

A Organeta, Latexo Percusión, Cé Orquestra Pantamas y Os Bregadiers actuarán los sábados

28 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

No pudo ser en julio debido a las restricciones por el brote de coronavirus, pero el Concello de Viveiro confía en poder celebrarlo en agosto. De Ruada, Cultura de Rúa para as Xentes das Rúas, lo presenta como un «proxecto cultural pioneiro que aposta pola cultura de rúa e polo factor sorpresa como medida antiaglomeracións». Anuncia los días, pero no los lugares ni las horas, porque el objetivo es recuperar el pulso festivo dentro de lo que permite la «nueva normalidad» y, sobre todo, evitar la propagación del covid-19.

«En calquer momento e lugar, cun formato de pasarrúas», habrá actuaciones al aire libre en Viveiro, Covas y Celeiro, «música tradicional, swing, jazz e rock&roll». La primera, este sábado, con A Organeta de Pulpiño Viascón. La segunda, el día 8, con Latexo Percusión. Cé Orquestra Pantasma protagonizará la tercera, el 15. Y el 22, turno para Os Bregadiers.

«Tendo sempre en conta as recomendacións sanitarias e a necesidade de preservar a saúde, temos que manter a actividade cultural e de ocio durante agosto», señala la alcaldesa María Loureiro. Lara Fernández, concejala de Cultura, enmarca De Ruada en el «compromiso do Concello coa cultura».