De Ruada animará los sábados de julio en Viveiro con música sorpresa

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

Cé Orquestra Pantasma, en una actuación en Lugo (imagen de archivo)
Cé Orquestra Pantasma, en una actuación en Lugo (imagen de archivo) Carlos Castro

Organeta, Os Bregadiers, Cé Orquestra Pantasma y Latexo Percusión tocarán por las calles sin previo aviso «como medida antiaglomeracións»

19 jun 2020 . Actualizado a las 21:04 h.

Suspendidas las fiestas por la crisis sanitaria del covid-19, el Concello de Viveiro impulsa De Ruada, «un novo proxecto que aposta pola cultura de rúa e polo factor sorpresa como medida antiaglomeracións». Durante los sábados de julio, grupos gallegos como Organeta, Os Bregadiers, Cé Orquestra Pantasma y Latexo Percusión tocarán por las calles de Viveiro, Covas y Celeiro.

«Música por sorpresa para garantizar a distancia social» cuando el coronavirus todavía no se ha ido, explica Lara Fernández, concejala de Cultura en el ejecutivo que preside María Loureiro. Definen De Ruada como «un proxecto pioneiro que explotar outros formatos de facer cultura, de entreter e manter a tradición dunha programación cultural e de calidade no municipio».

Con un repertorio que mezcla ritmos e instrumentos tradicionales con swing, jazz y rock&roll, la alcaldesa combina «a necesidade de preservar a saúde co mantemento da actividade cultural e de ocio durante o verán».