Testigo de las hazañas y miserias del Dépor: «Gañar a liga foi inesquecible»

j.a. VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

PEPA LOSADA

«Cando Djukic fallou o penalti suspendemos a cena e regresamos para Viveiro»

24 jul 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Óscar Rodríguez preside a la peña del Dépor de Viveiro, que celebra su 25 aniversario. Un cuarto de siglo que se recoge en una exposición inaugurada anoche, en la planta baja de la biblioteca municipal. Ayer, Óscar Rodríguez mientras colaboraba colocando las imágenes, hacía memoria, reverdeciendo recuerdos, momentos y tantas emociones vividas por el privilegio de haber asistido a los partidos más trascendentales del club coruñés en estos años. Vio fallar el penalti a Djukic, los goles de Djalminha y Donato que le dieron la liga al Dépor, el de Tristán en el centenariazo, las remontadas históricas en la Champions, la frustración de los descensos...

«A peña fundouse a raíz do ascenso a Primeira contra o Murcia. Empezamos uns 50 socios e enseguida pasamos a cen, e durante moito tempo estabilizámonos entre 100 e 110 socios. Aí seguimos, coas baixas dos que lamentablemente falecen e as altas dos novos que entran», comenta Óscar Rodríguez.

«Non contaba estar tanto como presidente, aínda que cando contribúes a crear unha cousa o fas coa intención de que perdure no tempo, e esa é a ledicia que teño. E agora, cando estamos xuntando todas estas fotos é cando lle das a importancia que ten, por todo o vivido», añade. Y es que, de la mano de la peña, por Viveiro pasaron los grandes protagonistas de la historia reciente del club herculino, desde Mauro Silva a Bebeto, Fran, Donato, Valerón, Caparrós...

Repasando estos 25 años, Óscar Rodríguez enumera momentos especiales: «O día que se gañou a liga en Riazor; as remontadas en Champions; as semifinais en Champions, que para unha cidade como A Coruña foi algo prodixioso; cinco anos de Champions, espectacular; estiven no Centenariazo... A verdade é que tiven a sorte de non perderme ningún dos partidos transcendentais desta etapa do Deportivo», señala. Y también alguno de los momentos más trágicos, como el penalti que marró Djukic que le hubiera dado la liga al Dépor: «Alí estiven, si. Tiñamos previsto ir cear un grupo de amigos e ao final non falamos da cena. Foi acabar co partido e saír para a casa de volta».

Y con el 25 aniversario de la peña, el Dépor volverá a jugar en Viveiro. Será este sábado, en Cantarrana, a las 19.00 horas, frente al Racing de Ferrol. Otro caramelo para la afición deportivista, la base de un club: «Cando ves a 20.000 persoas en Riazor nun partido de segunda división entendes o que é este clube».