Recepción ayer a dos niñas saharauis acogidas este verano por sendas familias en Viveiro

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

PEPA LOSADA

Charla este martes sobre adopciones, con la Fundación Meniños

23 jul 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

 La alcaldesa viveirense María Loureiro y la concejala de Servizos Sociais, Victoria Baamonde Gómez, recibieron ayer por la tarde a dos niñas saharauis acogidas este verano por sendas familias de Viveiro, dentro del programa Vacaciones en Paz.

«O Concello de Viveiro leva décadas colaborando con este programa, que permite que a poboación saharauí infantil poida saír dos campamentos de refuxiados durante o período estival; ademais, durante a súa estancia no noso país, teñen acceso a recoñecementos médicos, tratamentos ou unha alimentación equilibrada», indicaba Loureiro, que explicaba que el concello paga los dos billetes de ida y vuelta.

Por otra parte, a las seis de la tarde de este martes, 23 de julio, en la sala multiusos del Concello viveirense, la Fundación Meniños ofrece unha charla sobre el programa de adopciones especiales, «que ten como finalidade a promoción da adopción de nenas, nenos e adolescentes que teñen dificultades para ver satisfeito o seu dereito a vivir en familia». Durante el acto explicarán en qué consiste y detallará el apoyo, acompañamiento, orientación, formación e información que Meniños presta a las familias interesadas en participar en el programa.