Centro Comercial Histórico de Viveiro afirma haberse «preocupado» por el estacionamiento del muelle viejo

Hosteleros y comerciantes del centro urbano echaron en falta un pronunciamiento público de la asociación


VIVEIRO/ LA VOZ

A horas de que Portos de Galicia ponga a disposición de viveirenses y visitantes todo el muelle viejo como aparcamiento público y gratuito, Centro Comercial Histórico de Viveiro afirma haberse «preocupado ó longo destes meses» por la marcha de las obras y por las alternativas de estacionamiento. Se explica «en alusión á noticia publicada hoxe» en La Voz, haciéndose eco de que hosteleros y comerciantes echaron de menos un pronunciamiento público de esa asociación empresarial ante los problemas que causó el cierre del antiguo muelle en momentos como el Resurrection Fest, cuando la población de la localidad se multiplicó por más de dos, o durante el Mercado Renacentista.

El Centro Comercial Histórico de Viveiro considera «moi importante o incremento de plazas de aparcamento no muelle de Viveiro trala retirada dos últimos galpóns que quedaban en pé e posterior acondicionamento da zona». Públicamente, añade, «queremos aclarar, que ó longo destes meses a Asociación estivo en todo momento en contacto con Portos de Galicia, para saber dos prazos das obras, para solicitar zonas de aparcamento alternativas, para mirar de axilizar os prazos de finalización das obras ou de que se poidese abrir ó público na semana do Resurrection». De hecho, prosigue, «unha vez abertas as zonas de aparcamento alternativas na zona do Casino, o porto deportivo ou o terreo ó lado de correos, fixemos as solicitudes oportunas para que se puxesen os carteis señalizando esas zonas de aparcamento gratuito e dándolle publicidade a esta información para que os clientes e visitantes estivesen informados».

Cuando remataron las obras, «e a piques de abrir esa zona, preocupámonos unha vez máis dun tema que afecta a comerciantes e hosteleiros, as zonas de carga e descarga, poñéndonos de novo en contacto con Portos para solicitar información ó repecto desas zonas e solicitando que se pintasen e señalizasen correctamente para non dar lugar a erros».

Dicho eso, Centro Comercial Histórico de Viveiro también quiere dejar constancia de que desde la directiva y desde la gerencia «o traballo faise mirando sempre polo ben dos negocios asociados, sen ter necesidade de publicar diariamente nos medios tódalas xestións que se fan, atendemos diariamente moitas consultas, suxerencias e queixas, que tratamos de solventar da forma máis axil posible, e sobre todo somos unha asociación accesible para dar calquera tipo de información cando se nos solicita, tanto a clientes como ós negocios da vila». 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Tags
Comentarios

Centro Comercial Histórico de Viveiro afirma haberse «preocupado» por el estacionamiento del muelle viejo