«Rompemos barreiras e abrimos mentes, a bioloxía é a bioloxía»

La asociación Chrisallys, de menores transexuales, colocó dos placas en la Praza da Habana de Viveiro


viveiro / la voz

«Día a día seguimos loitando: rompemos barreiras, abrimos mentes, inauguramos bancos, a bioloxía é a bioloxía [...] Estamos fartos das cargas morais, de que vendan por verdade o que é doutrina». Estas ideas, tomadas del manifiesto leído en el acto en la Praza da Habana en Viveiro, podría resumir el espíritu de las actividades que se organizaron este viernes en A Mariña para conmemorar el Día Internacional del Orgullo LGBTI (Lesbianas, Gays, Bisexuales, Transexuales e Intersexuales). Varias familias de la provincia de Lugo integradas en la asociación Chrisallys, de Familias de Menores Transexuales, se sumaron la cita festiva y reivindicativa en la ciudad del Landro, donde se colocaron dos placas en los bancos pintados recientemente con los colores de la bandera trans (rosa, azul y blanco). «Os pequenos xestos poden facer cousas moi grandes, e este é un acto de festa, de celebración e visibilización de todos os colectivos que viven entre nós para facerlles a vida máis fácil», destacó la concelleira de Cultura de Viveiro, Lara Fernández, en una cita a la que acudieron ediles del PSOE o Son Viveiro.

En Lourenzá y Barreiros

Mientras, en Lourenzá el Concello colocó una bandera multicolor en el balcón del consistorio. «Con este xesto queremos mostrar o noso respecto e compromiso cos valores e dereitos como a igualdade e a liberdade de expresión», indicó la concelleira de Servizos Sociais, Mercedes Dengra. Y en Barreiros, 15 establecimientos de la asociación local de hostelería lucieron distintivos con el lema «Para gustos, cores. #Barreirosdiverso».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

«Rompemos barreiras e abrimos mentes, a bioloxía é a bioloxía»