El Concello de Viveiro define al sector servicios y al turismo como su «principal fonte laboral»

s. o. VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

LUIS GARCÍA

Considera «unha prioridade ou necesidade a presenza en Fitur e a promoción»

30 ene 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Al mismo tiempo que el grueso de las últimas subvenciones públicas gestionadas por el GALP A Mariña-Ortegal serán para cofinanciar hoteles en Ribadeo, el Concello de Viveiro destaca al turismo como «fundamental para a economía local», en la que el sector servicios, «con máis do 50 % dos activos, supón a principal fonte laboral».

De ahí que el ejecutivo local considere «unha prioridade ou necesidade, ao mesmo nivel que as obras, as inversións ou as infraestruturas, a presenza en Fitur e a promoción do Concello de Viveiro».

La alcaldesa socialista María Loureiro hace balance de la participación del Concello de Viveiro en la feria internacional de turismo celebrada la pasada semana en Madrid. La representación institucional «desenvolveu un papel relevante e realizou importantes xestións e contactos para consolidar este concello como destino turístico de calidade durante os doce meses do ano». Viveiro coprotagonizó actos promovidos por la Diputación de Lugo y por Turismo de Galicia, con la Semana Santa y el Resurrection Fest como alicientes más relevantes.

Coincidiendo con Fitur Madrid, el Concello también recogió las Q de Calidad que acreditan a las playas de Covas y Area. María Loureiro añade que la representación institucional también mantuvo contactos con turoperadores y otros agentes del sector turístico, así como medios de comunicación especializados. A esa lista de gestiones programadas suma «gran cantidade de charlas informais nas que aproveitamos para darnos a coñecer».