Ugia Pedreira anima a votar por Sabela en OT, que cantará una canción de Marful


VIVEIRO

«Muller valente que ensina dentes e alma galega brava ata o final!». Con esas palabras define la cantante y compositora focense Ugia Pedreira a Sabela Ramil, que apostará por la canción Tristras de la banda Marful para la gran gala final de Operación Triunfo 2018. «Aínda que como banda xa non comparte escenario desde hai catro anos, Marful marcou a música galega das últimas décadas en múltiples aspectos, dos que as letras, os arranxos musicais e a posta en escena sen dúbida foron dos máis destacados. Aínda que tamén foron a primeira banda en ter un club de fans, por exemplo, ou en deixar estampados lemas como o que marca a letra desta canción: ‘‘se non che chega este mundo, faite astronauta’’», señala en un comunicado enviado a través de la Oficina galega de outros asuntos do movemento, de la que también forma parte Marina Oural.

Agradecimiento

«Ugia agradécelle a Sabela Ramil e a toda a equipa do programa Operación Triunfo que tivesen apostado por esta canción de autora, ligada á arte e ao territorio da Mariña e Ortegal», señalan, antes de llamar a apoyar a Sabela mediante el voto en la gala que se celebrará el miércoles por la noche en La1.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
14 votos
Comentarios

Ugia Pedreira anima a votar por Sabela en OT, que cantará una canción de Marful