Militantes que eligieron a Bouza de candidato en Viveiro temen que el PP lo cambie

«Estarei ao que dispoña o partido e, se o PP de Lugo toma outra decisión, eu respectareina», dice el presidente local del partido


«Por unanimidade, máis de corenta» militantes del PP de Viveiro ratificaron su «confianza» en Antonio Bouza como candidato a la alcaldía. Lo respaldaron para volver a encabezar la lista popular como respuesta a los comentarios que circulan durante los últimos meses sobre su relevo. Aunque él recalca que el PP «non é un partido asambleario, e a dirección de Lugo a que ten a última palabra» sobre su candidatura, militantes viveirenses han expresado su preocupación porque Bouza no sea ratificado.

Consultada la dirección del PP en la provincia, ha remitido al presidente en Viveiro. «A día de hoxe non teño nin o si nin o non do partido», reconoció ayer Bouza, recordando que la propuesta del comité local ha de ratificarla la dirección provincial. «Estarei ao que dispoña o partido e, se o PP de Lugo toma outra decisión, eu respectareina, porque eu só vin aquí a traballar, non a crear confrontacións».

Igual que a principios de mes, tras recibir el apoyo del comité local, Bouza ha reiterado su agradecimiento porque vuelva a contar con él «o equipo e as persoas que cada día traballamos polo PP, apoiando e defendendo sempre os intereses de Viveiro». Con Bouza como candidato, el PP logró cinco ediles en el 2015.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Militantes que eligieron a Bouza de candidato en Viveiro temen que el PP lo cambie