El Concello ayuda a las familias trabadenses a conciliar en verano

«Promove servizos de atención e coidado a menores coa finalidade de compatibilizar o periodo non lectivo coa xornada laboral dos proxenitores», dice la alcaldesa


TRABADA / LA VOZ

Este verano, el Concello de Trabada puso en marcha un campamento estival priorizando la participación en el mismo a «familias numerosas e ás familias nas que os dous proxenitores traballen». Porque el objetivo fundamental de esta iniciativa, municipal y gratuita, es el siguiente: «Promove servizos de atención e coidado a menores coa finalidade de compatibilizar o periodo non lectivo coa xornada laboral dos proxenitores». En otras palabras, es una firme apuesta por la conciliación familiar y laboral.

Y añaden, es «unha medida responsable que evite a despoboación, fomentando a natalidade e mellorando a situación educativa dos nenos do municipio como principal riqueza de calquera sociedade moderna».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Concello ayuda a las familias trabadenses a conciliar en verano