Una escuela taller creará una ruta de senderismo por los montes de Ribadeo hasta la cima de O Comado

La Voz RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

XAIME RAMALLAL

Ayer se entregaron los títulos a los 16 alumnos de Barreiros y Ribadeo del obradoiro "Vencellos da memoria"

21 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El delegado de la Xunta, Javier Arias, con el alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, y la regidora de Barreiros, Ana Ermida, entregaron ayer los diplomas a los 16 alumnos menores de 30 años que participaron en el taller de empleo Vencellos da memoria, promovido por los concellos de Ribadeo y Barreiros. Arias explicó que la Xunta financió el taller con 369.500 euros, que se centró en la organización y digitalización de fondos documentales de los archivos municipales de ambos concellos. E incidió que ya está en marcha otro taller en Ribadeo y Barreiros, también para menores de 30 años, «Territorio Vivo», que vuelve a contar con la especialidad de «Operacións de gravación e tratamento de datos e documentos», con ocho alumnos.

Otros ocho participan en un módulo de interpretación y educación ambiental, que según Arias, «crearán un centro de interpretación virtual do patrimonio natural de Barreiros e Ribadeo, realizaráb visitas guiadas e elaborarán xeorutas pola ría de Ribadeo e pola fraga de Santo Estevo do Ermo. Tamén prevé crear un percorrido que conecte a ruta dos montes (Ribadeo) coa do Comado (Barreiros), entre outros proxectos».

Por otro lado, ayer concluyó el taller de empleo Sendas de Burela, Cervo e Xove VII. El alcalde burelés, Alfredo Llano, les dio las gracias al profesorado y a los siete alumnos que en los últimos nueve meses realizaron trabajos de jardinería en la localidad: «Fixeron numerosas actuacións na nosa vila. Melloraron espazos naturais e acometeron tarefas de limpeza e desbroce nas concas dos ríos. Tamén colocaron representacións do faro e do Torques no parque Rosalía de Castro. Estamos satisfeitos no Concello co traballo realizado a través deste obradoiro de emprego. Alfredo Llano anuncióque «en outubro dará comezo un novo obradoiro, que neste caso será de pintura».