La Xunta reparará el albergue de peregrinos de Ribadeo para que se pueda volver a abrir

Invertirña 43.000 euros, con cargo al Xacobeo


La Xunta de Galicia financiará la reparación del albergue público de peregrinos de Ribadeo, en O Cargadeiro, para que se pueda volver a abrir a lo largo de este año. La inversión rondará los 43.000 euros y correrá a cargo del Xacobeo.

Daniel Vega, portavoz del PP, manifestó que esta actuación es fruto «das xestións que fixemos dende o noso grupo municipal. E lembro que presentamos unha moción para impulsar a marca Ribadeo, porta do Camiño Norte, rexistrada por Acisa, para reparar a ruta no concello e o albergue, e sorprendentemente tanto BNG como PSOE votaron en contra».

«A actuación no albergue será integral, renovando as instalacións por completo para que se podan volver a usar, algo que consideramos imprescindible para mellorar a imaxe de Ribadeo e reactivar a economía co impulso do ano Xacobeo, en 2021 e en 2022», añadió Daniel Vega.

Además, hoy está previsto que visite Ribadeo la directora del Agader, Inés Sante, para supervisar en persona las obras ejecutadas para mejorar la plaza de abastos de Ribadeo, que financió en una parte mayoritaria el Agader.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

La Xunta reparará el albergue de peregrinos de Ribadeo para que se pueda volver a abrir