«O tributo permanente ás mulleres desta vila e ás que pasen por Ribadeo»

J.A. RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

La villa ribadense cuenta con una nueva vecina: «Son o poder dentro de min»

06 mar 2021 . Actualizado a las 19:37 h.

Ribadeo celebró este sábado por anticipado el Día Internacional de la Mujer con la presentación en sociedad de una nueva vecina, la escultura forjada en hierro «Son o poder dentro de min», instalada en la plaza 8 de marzo. Es una obra diseñada por Ana Vidal Suárez y realizada por los herreros de Mazonovo, de Santa Eulalia de Oscos: Friedrich Bramsteild, maestro herrero austríaco de séptima generación y su aprendiz Paz Prieto, que llegó a la zona hace cuatro años para aprender el oficio de la forja.

La concejala de Igualdade, Mariluz Álvarez, manifestó en su intervención que llevaba tiempo con la idea de instalar una escultura que sirviese de homenaje a todas las mujeres de Ribadeo: «Todas elas son dignas de ter unha figura que as represente. Porque como reza o titulo da escultura, “ son o poder dentro de min”, as mulleres somos poderosas. Facemos sen ser conscientes do que somos capaces, dobre, triplas xornadas laborais... criamos solas a veces, enfrontámonos a aqueles que nos queren limitar polo simple feto de sermos mulleres. Loitamos no día a día contra o patriarcado que se resiste a que formemos esa sociedade igualitaria Temos moito máis poder do que pensamos ou a veces do que nós cremos», señaló.

La escultura, añadió «formará parte da nosa comunidade, será para sempre o tributo permanente ás mulleres desta vila e a calquera muller que pase por Ribadeo. Ela nos representa porque ela non entende de idades (tenas todas), nin de razas (é galega-asturiana pero ben pode ser brasileira ou caboverdiana), nin de relixións. É unha muller libre e poderosa, como todas as mulleres que habitan este universo. É unha oda ao empoderamento das mulleres, de todas nós», concluyó.

El Concello de Ribadeo seguirá celebrando el 8 de marzo, el lunes con una manifestación, con talleres en centros educativos y con el «Espazo de autocoidados en tempos de pandemia», para fomentar el empoderamiento y la autoestima de las mujeres adultas.