«Estaba mirando pola ventá da cociña e vin pasar diante, a uns metros, aos dous lobos»

José Francisco Alonso Quelle
JOSÉ ALONSO LOURENZÁ / LA VOZ

RIBADEO

Romina Cajoto y Jesús López son los autores de la foto viral

24 abr 2020 . Actualizado a las 15:12 h.

La imagen de un lobo pasando por una acera, al lado de unas casas, en Santo Tomé, en Lourenzá, se convirtió en viral. Sus autores son Romina Cajoto y Jesús López, que se encontraban en su vivienda cuando vieron la insólita imagen y no dudaron en inmortalizarla con sus máquinas fotográficas. La compartieron en redes sociales preguntando a sus amistades si, en efecto, se trataba de un lobo, con una inesperada repercusión.

«Cando vimos pasar dous fermosos exemplares de can / lobo (non sabía fixo que era) ocorréuseme subir ó grupo a foto sacada dende a miña fiestra por se alguén me sacaba de dubidas. Non contaba con que tivera tanta repercusión. En ningún momento quixen poñer en perigo esta especie tan necesaria para o equilibrio biolóxico. Solo me pareceu singular velo dende a fiestra e pretendía saír de dúbidas e advertir polas mascotas ou rabaños particulares», explica Romina Cajoto.

Y añade: «Estaba mirando pola fiestra da cociña, no fregadeiro, e vin pasar diante, a uns metros, tan tranquilos, ós dous lobos. Primeiro vin a un e ó ter a cámara preto, coa miña parella fómonos para outra ventá e cando chegamos pasaba o outro lobo, que foi ó que lle fixemos a foto. Despois fomos para a parte de atrás e casa e co zoom da cámara collemos ós dous lobos cruzando o prado cara o monte».

Explica que su sensación compartida fue de sorpresa: «Medo non, para nada. Non sabía se era un can ou un lobo, porque ía paseando tan tranquilo, pero si que impresionaba, e máis sendo a plena luz do día».

Vista la repercusión que tuvo la noticia, Romina añade que «a xente tenlles máis respecto do que pensaba. Eu divulguei a foto para que nos aclararan se se trataba ou non de lobos, e para nese caso lanzar unha mensaxe para que a xente teña coidado cos rabaños, pero sen atentar contra os lobos, que son fermosísimos e son necesarios para o equilibrio da natureza».

Desde el Proxecto Rebinxe se tiene identificado a los dos animales. Ambos son machos y merodean por Barreiros, Trabada, Ribadeo y Lourenzá. Su presencia en la zona no es extraña, aunque sí tan próxima a casas, e inciden en que la presencia del lobo no supone ningún peligro.