«Estaba mirando pola ventá da cociña e vin pasar diante, a uns metros, aos dous lobos»

Romina Cajoto y Jesús López son los autores de la foto viral


LOURENZÁ / LA VOZ

La imagen de un lobo pasando por una acera, al lado de unas casas, en Santo Tomé, en Lourenzá, se convirtió en viral. Sus autores son Romina Cajoto y Jesús López, que se encontraban en su vivienda cuando vieron la insólita imagen y no dudaron en inmortalizarla con sus máquinas fotográficas. La compartieron en redes sociales preguntando a sus amistades si, en efecto, se trataba de un lobo, con una inesperada repercusión.

«Cando vimos pasar dous fermosos exemplares de can / lobo (non sabía fixo que era) ocorréuseme subir ó grupo a foto sacada dende a miña fiestra por se alguén me sacaba de dubidas. Non contaba con que tivera tanta repercusión. En ningún momento quixen poñer en perigo esta especie tan necesaria para o equilibrio biolóxico. Solo me pareceu singular velo dende a fiestra e pretendía saír de dúbidas e advertir polas mascotas ou rabaños particulares», explica Romina Cajoto.

Y añade: «Estaba mirando pola fiestra da cociña, no fregadeiro, e vin pasar diante, a uns metros, tan tranquilos, ós dous lobos. Primeiro vin a un e ó ter a cámara preto, coa miña parella fómonos para outra ventá e cando chegamos pasaba o outro lobo, que foi ó que lle fixemos a foto. Despois fomos para a parte de atrás e casa e co zoom da cámara collemos ós dous lobos cruzando o prado cara o monte».

Explica que su sensación compartida fue de sorpresa: «Medo non, para nada. Non sabía se era un can ou un lobo, porque ía paseando tan tranquilo, pero si que impresionaba, e máis sendo a plena luz do día».

Vista la repercusión que tuvo la noticia, Romina añade que «a xente tenlles máis respecto do que pensaba. Eu divulguei a foto para que nos aclararan se se trataba ou non de lobos, e para nese caso lanzar unha mensaxe para que a xente teña coidado cos rabaños, pero sen atentar contra os lobos, que son fermosísimos e son necesarios para o equilibrio da natureza».

Desde el Proxecto Rebinxe se tiene identificado a los dos animales. Ambos son machos y merodean por Barreiros, Trabada, Ribadeo y Lourenzá. Su presencia en la zona no es extraña, aunque sí tan próxima a casas, e inciden en que la presencia del lobo no supone ningún peligro.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
9 votos
Comentarios

«Estaba mirando pola ventá da cociña e vin pasar diante, a uns metros, aos dous lobos»