El alcalde de Ribadeo, sobre el nuevo panel irónico: «A xente ten dereito a expresarse»

Dice que el Concello ya está trabajando desde hace tiempo para reparar el vial que ahora se critica


ribadeo / la voz

La idea del Concello de Ribadeo de instalar una valla en el estadio Pepe Barrera ironizando sobre la aportación de la Xunta para las obras de mejora ha sido copiada por algún vecino que colocó un panel similar en Os Garitos, pero criticando con donuts que ni Xunta, ni Diputación ni Concello invierten ni un solo euro en la mejora pendiente del vial que discurre paralelo a la vía de Feve.

El alcalde, Fernando Suárez, que fue denunciado por el PP ante la Junta Electoral por la valla en el Pepe Barrera, manifestó: «Mal non me parece, son partidario da liberdade de expresión. Non fago como o PP, que me denuncia. O que o puxo no que o di ten razón. Nós, dende o Concello, porque temos que resolver iso; a Deputación, porque ten que amañar a ponte de Ove, e o Ministerio porque despois de ter licitado e adxudicado o acceso á circunvalación, non o fixo, un acceso que Ribadeo necesita para dar saída a todo o tráfico pesado que pasa agora por ese vial. Aceptamos que ten que amañarse e ímolo facer, pero non polo panel, senón porque xa estabamos nelo, pero custa porque é un proxecto moito máis complexo do que pode parecer».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

El alcalde de Ribadeo, sobre el nuevo panel irónico: «A xente ten dereito a expresarse»