El alcalde de Ribadeo, preocupado por la falta de civismo, pone normas para asistir a la Xira de Santa Cruz

La Voz RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

XAIME RAMALLAL

Dice que se debe conserver el sentido original y familiar de la celebración

25 jul 2019 . Actualizado a las 21:10 h.

«De novo nesta edición de 2019 queda prohibido realizar cerramentos de recintos na área recreativa con plásticos ou calquera outro material non acorde co entorno, así como dispoñer mobles ou calquera outro material que non vaia co entorno. Incumprir o anterior considerarase como disposición de residuos nun lugar non autorizado, coa consecuente posibilidade de incoación de expediente sancionador para os responsables». Estas son las normas impuestas por el alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, en un bando, para asistir a la romería de Santa Cruz, fiesta declarada de interés turístico que se celebrará el primer fin de semana de agosto.

El regidor ribadense recuerda que la fiesta, con su homenaje al gaiteiro tradicional, se viene celebrando desde los años cuarenta del siglo pasado, pero por momentos su espíritu original se vio amenazando, con música moderna y prácticas alejadas de la esencia familiar de la Xira. «Como en anos anteriores, preocúpanos seriamente a falta de civismo que se ten observado na celebración desta romaría, aínda que compre destacar a melloría do pasado ano 2018. De ningún xeito queremos que se acabe coa orixe, propósito e significado desta festa, podendo incluso chegar o momento de que xa non teña razón de ser», dice el alcalde.

Decir que esta semana el Partido Popular reclamó al Concello que adecentase el área de Santa Cruz, al estar invadida por la maleza a escasos días de la celebración de la Xira.