La nueva residencia de Ribadeo sirve cáterin al no haber dado de alta el gas

Tampoco funciona la secadora y la plancha y la oposición asegura que hay quejas


ribadeo / la voz

La veintena de residentes en el asilo recientemente inaugurado en Ribadeo están comiendo mediante servicio de cáterin, al no haber sido dado de alta el gas. Por este motivo, tampoco funciona la secadora y la plancha. Además, parece ser que dos mujeres contratadas por Clece, a quien se adjudicó la gestión de los servicios del asilo, han renunciado a sus puestos de trabajo.

Partido Popular y PSOE desvelaron ayer estos desajustes en la residencia y, con dispar intensidad, reclamaron explicaciones al alcalde, Fernando Suárez. Así, mientras el popular Daniel Vega le pide que dé la cara: «Igual que está para as fotos, para a inauguración con tanto boato e pompa, que agora non bote balóns fóra e explique por que se abriu o asilo sen ter dado de alta o gas, se houbo ou non precipitación», la portavoz socialista, Marta Rey, solicitó una reunión urgente con el alcalde, «despois de recibir diversas informacións negativas e preocupantes polo actual funcionamento da recentemente estreada residencia de maiores». Desde el PSOE se quiere conocer la versión del Concello y qué medidas se tienen previsto tomar.

Fernando Suárez explicó que el gas no ha sido dado de alta aún por los retrasos en la certificación final de obra: «Dende hai uns días os residentes están comendo de catering porque a outra opción que tiñamos, que era poñer bombonas de propano, requiría de cambios na instalación. Os técnicos recomendáronme que non o fixera, e entón decidín contratar o mellor catering que vin máis preto de Ribadeo, en Burela. Todo isto vaise solucionar nuns días».

Suárez explicó que nunca ha habido gas, pero cuando el centro abrió con ocho residentes se cocinaba en las instalaciones con una cocina auxiliar: «Logo, cando foron entrando máis a cociña doméstica non chegaba, e entón optamos polo catering».

La inauguración

«Non houbo precipitación na apertura da residencia. Dixéronme que non dera de alta o gas antes de abril para non estar pagando por nada, e despois demorouse a tramitación. Pero o catering é o mellor posible. Pedín que fose de calidade máxima, e así se está dando. E mentres a secadora e a prancha non funcionan, estano resolvendo levando a roupa á lavandería. Por outra banda, a min non me constan queixas nin de residentes nin das familias. Eu non podo garantir o servizo de Clece, o que podo garantir é que se sabemos que algo non está ben esixiremos que se corrixa a quen a contratou, que é a Deputación. Estamos no momento de ir incorporando usuarios e persoal e este proceso de adaptación vai levar un tempo», concluyó el alcalde.

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