Casi un millón para mejorar la carretera Reme-Vilamar

La obra ha sido adjudicada a Isidro Otero y comenzará a ejecutarse ya el próximo mes

.

RIBADEO / LA VOZ

La Xunta ha adjudicado a Isidro Otero por casi un millón de euros la mejora de la carretera Reme-Vilamar, vía que comunica por el interior los concellos de Ribadeo y Barreiros. Lo anunció ayer el delegado territorial de la Xunta, José Manuel Balseiro, quien explicó que la mejora afectará a un tramo de 11,5 kilómetros y previsiblemente comenzará a ejecutarse ya este mes de julio

«O prazo é de catro meses e desenvolveranse en dous treitos de actuación: entre os puntos quilométricos 6,640 (glorieta de intersección coa LU-P-6103 a Trabada) e o 14,300 (na entrada de San Vicente), e entre os puntos quilométricos 17,350 (intersección coa LU-P-5207 a Ribadeo) e 21,240 (final da estrada, na intersección coa N-640)», explicó Balseiro.

La Xunta indicó que «Isidro Otero procederá a reparar o pavimento deteriorado, regularizando o firme a base de mestura asfáltica en quente (aglomerado) e aplicando posteriormente unha nova capa de rodaxe ,tamén de mestura asfáltica en quente, en todo o treito».

«O proxecto inclúe a reposición da sinalización horizontal e a colocación de novos elementos de seguridade: os reflectantes coñecidos como ollos de gato e os resaltos sonoros nas marcas viais que delimitan a calzada. Tamén se prevé a substitución de barreiras existentes onde se observe o seu mal estado de conservación e a instalación de novos treitos de barreiras, en distintos puntos», señaló la Xunta. Esta mejora se suma a otra hecha en otro tramo de 6,6 kilómetros, con una inversión de 485.000 euros

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Casi un millón para mejorar la carretera Reme-Vilamar