Suárez aplaude las prohibiciones para que As Catedrais sea visitable y más segura

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

MIGUEL

El alcalde ribadense espera que se sigan aprobando instrumentos de ordenación

19 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La prohibición de acceder a los senderos que discurren por lo alto de los acantilados de la playa ribadense de As Catedrais fue la primera medida contundente adoptada por la Xunta tras la muerte de una joven de Valladolid que falleció tras caerle una piedra de una cueva. Los carteles colocados en días pasados alertan de que la acción implicará multas que van desde los 600 a los 6.000 euros.

El alcalde ribadense, Fernando Suárez, aplaudió ayer las últimas medidas informativas, recomendatorias y también prohibitivas que puso en marcha el Gobierno gallego en el arenal: «Agardo que se sigan a implementar instrumentos de ordenación para lograr que As Catedrais sexa un lugar que nos enorgulleza a todas e todos».

Suárez aseguró que el Concello de Ribadeo mantiene un diálogo «fluido, sincero e aberto» con el objetivo de que el arenal «siga a ser visitable, pero, por riba disto, siga sendo seguro». Reiteró la colaboración desde el Concello «para promover unha xestión racional deste espazo, tanto do monumento natural en si, como do ámbito adxacente da súa contorna».

Competencias

Precisó que «este entorno foi cualificado como monumento natural e espazo protexido da Rede Natura 2000, polo que a conservación, a xestión e a planificación son competencia exclusiva da Xunta (..) Seguimos traballando con esta disposición como o estamos facer entre a Xunta, o Ministerio de Medio Ambiente e máis o Concello, e confiamos tamén que en vindeiras datas poidamos seguir avanzando na implementación de medidas e na aprobación de instrumentos de ordenación para lograr que As Catedrais sigan a ser un lugar que nos enorgulleza a todos e todas», explicó ayer el regidor ribadense.